حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • نشست تبیینی فرماندار ویژه شهرستان مرند با خبرنگاران در خصوص طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها
    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
    شناسه : 722
    2

    به گزارش پایگاه خبری آرشیو نیوز معاون استاندار آذربایجان شرقی در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان مرند ضمن تقدیر از زحمات این عزیزان گفت: شما رسانه ها رزمندگان خط مقدم جبهه هستید.وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب بیان داشت: انقلاب اسلامی یک به یک تمام سلاح ها و توطئه های دشمنان را […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری آرشیو نیوز معاون استاندار آذربایجان شرقی در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان مرند ضمن تقدیر از زحمات این عزیزان گفت: شما رسانه ها رزمندگان خط مقدم جبهه هستید.
    وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب بیان داشت: انقلاب اسلامی یک به یک تمام سلاح ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده و هر سلاحی دشمن در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران آورده با تمام قدرت و اقتدار خنثی شده است.
    دکتر عباسی با اشاره به سوء استفاده دشمنان از این جراحی اقتصادی که توسط دولت در حال اجرا می باشد بیان داشت: تنها سلاحی که در دست دشمنان مانده و از همه جا بیچاره شده فقط غوغای رسانه ای است و در این جاست که وظیفه رسانه ها ایستادگی و جهاد تبیین در برابر دشمنان است.
    وی ادامه داد: حرکت ما در مقابل دشمنان است و هیچ سلاح و سنگری برای دشمن باقی نمانده و سنگرساز دشمن نباشیم و به آنها پناه ندهیم.
    فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: ارزش قلم به اندازه‌ای بالاست که خداوند متعال در قرآن کریم به آن سوگند خورده و البته آن قلمی که دارای اخلاص ، راستی و راهنمایی بشر باشد که آن ارزشمند است.
    وی افزود: آگاه سازی مردم،جلوگیری ازتشویش که همگی آنها نیاز به قلم دارد و اگر از روی صداقت و اخلاص باشد می تواند اثر بخش تر باشد.
    دکتر عباسی در ادامه با اشاره به هدف دشمنان در این برهه اقتصادی کشور برای ایجاد ناامنی و دلسردی از مسئولین کشور است تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب هیچ امیدی ندارند ، در جنگ نظامی شکست خوردند، در تحریم ها شکست خوردند و تنها پناهگاه دشمن از هر جا شکست خورده شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است و این تنها حربه دشمنان است و راه را باید برای دشمنان ببندیم و اجازه فرصت طلبی را ندهیم تا شرمنده شهدا و امام شهدا نباشیم.
    معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند با اشاره به شعار اصلی دولت سیزدهم اظهار داشت: شعار دولت سیزدهم عدالت محوری است و عمده حرکت آنها مبارزه با فساد و جلوگیری از گلوگاههای اقتصادی است و اقرار دولت سیزدهم بر عدالت محوری است.
    وی با اشاره به اصلاح یارانه ها توسط دولت افزود: هدف دولت از اصلاح یارانه ها و انجام آن که تصمیم چند سال قبل مجلس بود و اصرار بر اجرای آن داشت که در دولتهای قبل اجرا نشد .
    وی گفت:در کشور ده هزار نفر از یارانه دولت استفاده می کردند و اجناس با ارز ۴۲۰۰ وارد کشور می کردند ولی با هزینه هنگفت آنرا به فروش می رسانند که هدف از اصلاح یارانه ها جلوگیری از این فساد اقتصادی است.
    معاون استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: هدف از اصلاح یارانه ها جلوگیری از اتلاف منابع ملی ، جلوگیری از سو استفاده عده ای از سهم مردم ، اجرای عدالت اجتماعی و اگر اصلاح یارانه به طور کامل اجرایی شود که می شود شاهد رونق بیشتری در کشور خواهیم بود و گلوگاههای فساد بسته خواهد شد.
    وی گفت: این کشور برای ماست ، این انقلاب برای ماست و همه وظیفه داریم این انقلاب را به دست صاحب اصلی خود برسانیم و اجازه ندهیم قطار انقلاب دچار مشکل شود.
    در ادامه این نشست معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند به سوالات خبرنگاران محترم پاسخ گفت.

    سمیه جداری خبرنگار پایگاه خبری آرشیو نیوز

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.