حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • معمای حل نشده سگ‌های بی‌صاحب در مرند
    ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
    شناسه : 6396
    4
    ارسالی از همشهریان

    جمع آوری اصولی سگ‌های بی صاحب یکی از مهم‌ترین مطالبه مردمی است که تاکنون راه به جایی نبرده به طوری که این روزها شاهد رژه شبانه‌ی گله‌ای سگ‌های بی‌صاحب در این شهرستان هستیم. به گزارش آرشیو نیوز: یکی از شهروندان مرندی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: هجوم شبانه سگ‌های بی صاحب به مناطق مسکونی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    جمع آوری اصولی سگ‌های بی صاحب یکی از مهم‌ترین مطالبه مردمی است که تاکنون راه به جایی نبرده به طوری که این روزها شاهد رژه شبانه‌ی گله‌ای سگ‌های بی‌صاحب در این شهرستان هستیم.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    یکی از شهروندان مرندی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: هجوم شبانه سگ‌های بی صاحب به مناطق مسکونی مشکلات بسیاری را به وجود آورده و اهالی بخاطر ترس و وحشت امکان خروج از منازل را ندارند.
    سال ۱۴۰۱ به دلیل عدم توجه مسئولین به این امر مهم خاطر تلخی در ذهن شهروندان باقی گذاشت امید است امسال مسولین امر با انجام به وظیفه‌ خود نسبت به جمع آوری و انتقال سگهای بی صاحب به کمپ‌های از قبل پیش بینی شده اقدام نمایند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.