حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • باید به وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان خون گریست
    ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
    شناسه : 6590
    1
    شهروند فعال اجتماعی وسیاسی مرند:

    به گزارش آرشیو نیوز : در آخرین لحظات روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰در گروههای مجازی شهرستان ویژه مرند خبری انعکاس یافت که شنیدن آن باعث افتخار و سربلندی هر شهروند مرند می‌باشد. مدافعان سلامت و سفید پوشان جان بر کف و خونگرم طبق معمول صداقت و طبابت را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم هموطنان عزیز زلزله […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش آرشیو نیوز :

    در آخرین لحظات روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰در گروههای مجازی شهرستان ویژه مرند خبری انعکاس یافت که شنیدن آن باعث افتخار و سربلندی هر شهروند مرند می‌باشد. مدافعان سلامت و سفید پوشان جان بر کف و خونگرم طبق معمول صداقت و طبابت را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم هموطنان عزیز زلزله زده شهرستان خوی کردند.

    از این بابت بر خورد بالیدم و اما از بابت اینکه جناب آقای دکتر عین اللهی وزیر محترم بهداشت و درمان از محل به اصطلاح بیمارستان آیت…حجت کوه کمری جهت ملاقات با زلزله زدگان شهرستان خوی که در آن محل بستری بودند، ملاقات کرده، شرمنده و سرافکنده شدم. چرا که محل فوق نه در شأن و منزلت مردم بزرگ و عالم پرور و خونگرم شهرم می‌باشد و نه مردم شریف خوی. هزاران بار تاسف خوردم، مبنی بر اینکه اگر بیمارستان رازی قدیم (واقع در خیابان امام خمینی (ره)) را جاهلان زمان تخریب و تبدیل به تل خاک و شن نمی کردند ، اکنون آنجا را برای بستری کردن مصدومان زلزله زده ، شهرستان خوی و یا هر بلایای طبیعی و غیر طبیعی استفاده کرده و با سربلندی پذیرای مصدومان و همراهانشان به عنوان بیمارستان کمکی (ریفرال) در حوادث استفاده می‌شد. اما هر بار که از جلوی محل فوق عبور می‌کنم عظمت و بزرگی بیمارستان رازی در جلوی چشمانم ظاهر میشود، و به وضعیت فعلی اش متاسف می شوم. و تاسف میخورم بحال شهرم که دچار عقب گرد و گرفتار افراد کوته فکر شده است که فقط نصف روز را در طرحها و برنامه هایشان می بینند. و چقدر شهرم بیچاره و درمانده شده است که هیچ کس ، زخمهای خورده از دوستان نادان و جاهل را لمس نمی کنند. شهری که در سال ۱۳۴۲ با جمعیتی حدود ۳۰هزار نفر بیمارستانی به مساحت ۶۴۰۰ متر مربع داشت. امروز و درسال ۱۳۹۳ به جمعیتی حدود ۲۴۰هزار نفر در زمینی بمساحت کل ۳۸۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۹۰۰۰متر مربع (کمتر از یک چهارم مساحت کل) بیمارستانی را بنام آیت الله حجت کوه کمری (ره) را احداث کردند، بیمارستانی که راهروهای آن بنا بقول تاریخ، شبیه کوچه های تنگ شهر مدینه دوران جاهلیت است، شهری که از نظر جمعیت سومین شهر پرجمعیت استان می‌باشد، آیا به وضعیت بهداشتی و بیمارستانی آن نباید خون گریست ؟!!

    مجید نجفی کارشناس ارشد فعال فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.