حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • افتتاح دو واحد گلخانه ای در مرند
    ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
    شناسه : 3765
    3
    صیادی رئیس جهاد کشاورزی خبر داد:

    به مناسبت دهه فجر، دو واحد گلخانه ای تولید سبزی و صیفی با مساحت بیش از ۶ هزار متر مربع در بخش مرکزی و یامچی شهرستان مرند افتتاح شد. به گزارش آرشیو نیوز: در آئین افتتاح این دو واحد گلخانه ای، پاشایی نماینده شهرستان مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، ذاکری معاون هماهنگی امور […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به مناسبت دهه فجر، دو واحد گلخانه ای تولید سبزی و صیفی با مساحت بیش از ۶ هزار متر مربع در بخش مرکزی و یامچی شهرستان مرند افتتاح شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    در آئین افتتاح این دو واحد گلخانه ای، پاشایی نماینده شهرستان مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، موحد‌نیا معاون اداره کل امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی ، عباسی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند، بی پروا مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، صیادی معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرند و جمعی از مسئولین شورای تامین و شورای اداری حضور داشتند
    صیادی ، معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: اولین واحد از گلخانه های مذکور در حال آماده به کشت در روستای بهرام، با مساحت ۳ هزار متر مربع و با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال احداث شده است.
    وی افزود: این واحد با تخصیص ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۱۰ میلیارد ریال آورده شخصی از مجموع کل سرمایه گذاری انجام شده راه اندازی شده است.
    صیادی با اشاره به اینکه دومین گلخانه بهره برداری شده در شهرستان مرند ۳ هزار متر مربع مساحت دارد، اظهار کرد: این واحد در روستای اربطان و با تخصیص ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۱۰ میلیارد ریال آورده شخصی بهره برداری و اجرا شده است و ظرفیت تولید سالانه این دو واحد ۱۵۰ تن خیار و گوجه فرنگی است.
    معاون رئیس سازمان ومدیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بهره برداری از این دو واحد گلخانه زمینه اشتغال ۶ نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است، گفت: ایجاد اشتغال پایدار، افزایش ضریب امنیت غذایی و سلامت جامعه، بهبود تراز تجاری با افزایش صادرات محصولات گلخانه ای، امکان تولید محصول خارج از فصل از مزایای توسعه گلخانه هاست.
    صیادی، ارتقاء بهره‌وری و صرفه جویی در آب کشاورزی، استفاده بهینه از خاک، افزایش مدت برداشت محصولات، فعال شدن صنایع مرتبط نظیرکارخانجات و واحدهای فرآوری را از دیگر مزیت های افزایش واحد های گلخانه ای عنوان کرد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “افتتاح دو واحد گلخانه ای در مرند”
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه
      موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر شدن معاش خانواده زندانیان توسط این شرکت وهمچنین با صرفه بودن کار آنها که روز مزد کار می کنند اگه امکان داشته باشد متبادر این یاری فرمائید که زیر نظر بنیاد تعاون زندانیان می باشد

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.