حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • خبرنگاران تا پای جان کنار مردم هستند
    ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
    شناسه : 5506
    6
    محمد مصطفایی

    خبرنگاران را همواره طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم می‌خوانند و ستایش می کنند اما اگر قلم را بچرخانند و زبانی حقگو و چشم بینا باشند به خیلی ها بر میخورد. به گزارش آرشیو نیوز: محمد مصطفایی خبرنگار پیشکسوت شهرستان مرند، مطالبه گر بین مردم و مسئولین، کارمند رسمی شهرداری […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    خبرنگاران را همواره طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم می‌خوانند و ستایش می کنند اما اگر قلم را بچرخانند و زبانی حقگو و چشم بینا باشند به خیلی ها بر میخورد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    محمد مصطفایی خبرنگار پیشکسوت شهرستان مرند، مطالبه گر بین مردم و مسئولین، کارمند رسمی شهرداری مرند میباشد که به دلیل مطالبه گری از شهردار طی حکمی به بخش نظارت بر ورود و خروج کارکنان منصوب شد.
    مصطفایی در مصاحبه با خبرنگار ما افزود؛  هر جا باشم هدفم خدمت به جامعه است ولی اگر قرار بر اساس تخصص حکمی داده شود بنظرم با ۳۰ سال سابقه خبرنگار در صدا وسیما وخبرگزاریهای کشور و مطبوعات‌ بهترین گزینه برای امور رسانه و مشاور امین خدمات ارزشمندی را شاهد باشیم.

    در ادامه دلیل این حکم را مطالبه حقوق مردم در مورد سگهای بی صاحب دانست و افزود شغل خبرنگاری را با دل و جان انتخاب کردم و تا پایان جان در این راه و رسالت خبرنگاری ثابت قدم خواهم بود و از هیچ کس ترس و واهمه ای ندارم

    مصطفایی گفت امیدوارم استاندار محترم آقای خرم و رئیس کل ارشاد استان آقای بلاغي با ورود مستقیم به چنین قضایایی ضمن حمایت از خبرنگاران پاکدست روحیه مطالبه گری آنها را تقویت کند تا شاهد پویایی در شهر و جامعه باشیم.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “خبرنگاران تا پای جان کنار مردم هستند”
    1. حرف حق گفتن هزینه دارد

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.