حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • جوانان پیشران کشورند
    ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
    شناسه : 2979
    3
    به گزارش آرشیو نیوز

    نشست تبیینی دانش آموزان با سخنرانی هنرور فرمانده سپاه مرند به گزارش آرشیو نیوز: هنروز فرمانده سپاه مرند در این نشست علم را یکی از مهم ترین عرصه های نقش آفرینی بسیج دانست و گفت: بسیج به برکت حضور جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی، ورزشی، دفاعی و محرومیت زدایی و… پیشتاز است. فرمانده سپاه […]

    ارسال توسط : نویسنده : سعید جداری
    پ
    پ

    نشست تبیینی دانش آموزان با سخنرانی هنرور فرمانده سپاه مرند

    به گزارش آرشیو نیوز:

    هنروز فرمانده سپاه مرند در این نشست علم را یکی از مهم ترین عرصه های نقش آفرینی بسیج دانست و گفت: بسیج به برکت حضور جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی، ورزشی، دفاعی و محرومیت زدایی و… پیشتاز است.
     
    فرمانده سپاه مرند جوانان را پیشران کشور خطاب کرد و افزود: جوانان با تشکیل هیئت های اندیشه ورز و گفتمان ساز، برای پیشرفت و تعالی محل زندگی خود در پایگاه های بسیج برنامه ریزی کرده و فعالیت کنند.
     
    وی ادامه داد: دشمن با تبلیغات گسترده رسانه در سه ماه اخیر بدنبال تحریف گفتمان بسیج بوده و چهره ای وارونه از آن نمایش می دهد.
     
    هنرور اضافه کرد: امروز رسانه ها نقش گسترده ای در موازنه قدرت دارند و مهم ترین ابزار دشمن در دنیای کنونی و جنگ شناختی رسانه ها هستند.
     
    وی خاطر نشان کرد: جوانان امروز باید تفکر انتقادی نسبت به مسائل پیرامون خود بخصوص محتوای منتشر شده در رسانه ها داشته باشند و این سوال را از خود بپرسند که چرا زنان آواره در کشورهای غربی در رسانه ها دیده نمی شوند؟

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.