حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • آزادی ۱۴ زندانی مالی غیر عمد توسط خیر مرندی
    ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
    شناسه : 2651
    3

    در اقدامی زیبا و خداپسندانه در شهرستان مرند مراسم ترحیم مرحوم علیرضا طهماسب‌پور صرف آزادی ۱۴ زندانی جرایم مالی غیر عمد شد به گزارش آرشیو نیوز خیر مرندی هزینه مراسم یاد بود فرزندش را به مبلغ سه میلیارد ریال برای آزادی ۱۴ زندانی غیر عمد مالی و یک عدد تلویزیون ۴۳ اینچ به خانواده نیازمند […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    در اقدامی زیبا و خداپسندانه در شهرستان مرند مراسم ترحیم مرحوم علیرضا طهماسب‌پور صرف آزادی ۱۴ زندانی جرایم مالی غیر عمد شد

    به گزارش آرشیو نیوز خیر مرندی هزینه مراسم یاد بود فرزندش را به مبلغ سه میلیارد ریال برای آزادی ۱۴ زندانی غیر عمد مالی و یک عدد تلویزیون ۴۳ اینچ به خانواده نیازمند تحت پوشش انجمن زندانیان اهدا کرد.

    احدی رئیس دادگستری شهرستان در جمع خبرنگاران ضمن پاسداشت این حرکت ارزشمند و خداپسندانه و تشکر از خانواده طهماسب‌پور اظهار کرد؛ حرکت‌های خوب و کارهای خیر باید در جامعه بعنوان الگو برای سایرین باشد. وی نقش رسانه‌ها در نهادینه کردن این سنت حسنه بیش از همه اقشار اجتماع عنوان کرد و یادآور شد قدم و قلم اهالی رسانه در تبیین و ترویج این سنت تعیین کنند خواهد بود.

    مادر مرحوم علیرضا طهماسب‌پور بیان نمودند؛ علیرضا همیشه در کارهای خیر پیش قدم بوده و همواره مارا به انجام کارهای خیر تشویق میکرد.

    خانواده طهماسب‌پور ضمن تشکر از مسئولین که در انجام این کار پسندیده تلاش نمودند اظهار کردند؛ ارزشهای اصلی تعالیم اسلام در زندگی ماشینی، احسان در حق آمرزش فرد فوت شده با ضیافت و مهمانی اشتباه گرفته شده و ضد ارزش به ارزش تبدیل گشته که نیازمند همت و تلاش مضاعف مسئولین و اصحاب رسانه را میطلبد. در پایان آمادگی خود را در جهت حمایت از آزادی دیگر زندانی‌ها تا حد توان اعلام نمودند.

    مدیر مسئول: سعید جداری

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.