حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • ۷۲ هزار معلم در سال ۱۴۰۳ استخدام می شوند
    ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
    شناسه : 7639
    0
    وزیر آموزش و پرورش:

    وزیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر که ۷۲ هزار معلم در سال ۱۴۰۳ استخدام می‌شوند، گفت: مهر ۱۴۰۳ در پایه اول دبستان کتاب‌های درسی جدید خواهیم داشت. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از تسنیم: رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش درباره تأمین امنیت امتحانات نهایی گفت: کیفیت آموزش از دغدغه‌های جدی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    وزیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر که ۷۲ هزار معلم در سال ۱۴۰۳ استخدام می‌شوند، گفت: مهر ۱۴۰۳ در پایه اول دبستان کتاب‌های درسی جدید خواهیم داشت.

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از تسنیم:

    رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش درباره تأمین امنیت امتحانات نهایی گفت: کیفیت آموزش از دغدغه‌های جدی این وزارتخانه است و مصوبه کاهش ضریب کنکور در پذیرش دانشجویان در دو مجلس مصوب و به دو دولت ابلاغ شد اما به دلایلی توان اجرا نداشتند، سال ۱۴۰۲ این موضوع را اجرا کردیم و در کنار تمام فشارهای روانی بر داوطلبان و تلاش مافیای کنکور برلی لغو مصوبه، آن را اجرا کردیم و به معلم، کتاب و مدرسه مرجعیت دادیم.
    وی افزود: موضوع «کیفیت آموزش» روی میز رئیس جمهور قرار دارد؛ با اجرای مصوبه کنکوری، ۱۱ استان که سهم آنها از صندلی‌های برتر دانشگاه‌ها بین ۵۰ تا ۱۵۰ درصد بیشتر از نسبت داوطلبانشان بود، منطقی شد و سهم استان‌های محروم افزایش یافت به عنوان مثال استان سیستان و بلوچستان که ۰٫۱۶ درصد از یک (شاخص عدالت آموزشی) کسب می‌کرد در سال ۱۴۰۲، ۰٫۴۸ درصد سهم کسب کرد.

    منبع: تسنیم

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.