حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کشف ۱۴۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر
    ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
    شناسه : 7743
    0
    رئیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی خبر داد

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی: امسال تاکنون با اجرای ۴۳۸ طرح پاکسازی در استان به ویژه در اطراف محیط های آموزشی مقدار ۱۴۷ کیلو و ۷۵ گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شد. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از ایرنا: سرهنگ حسین امیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی: امسال تاکنون با اجرای ۴۳۸ طرح پاکسازی در استان به ویژه در اطراف محیط های آموزشی مقدار ۱۴۷ کیلو و ۷۵ گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شد.

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از ایرنا:

    سرهنگ حسین امیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این خصوص ۱۴ نفر قاچاقچی و ۲۷۲ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام های قضایی معرفی شدند.
    وی افزود: یکهزار و ۳۲۰ نفر معتاد در آذربایجان شرقی نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند در مجموع از این افراد تعداد ۴۳ دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.
    رئیس پلیس مبارزه باموادمخدر یادآور شد: برای ایجاد آرامش در محلات و مناطق مختلف شهری و روستایی، شهروندان می‌توانند اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادان متجاهر و فعالیت خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر در آذربایجان شرقی با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دهند.

    منبع: ایرنا

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.