حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کشف کالای خارجی قاچاق در شهرستان مرند
    ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
    شناسه : 7683
    0
    فرمانده انتظامی مرند خبر داد:

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند از توقیف یک دستگاه کامیون تریلی و کشف ۲۵ تن و ۵۹ کیلوگرم غذای سگ و گربه به ارزش ۷۰ میلیارد خبرداد. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ اسديان درتشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق  ماموران انتظامی شهرستان مرند درحین گشت زنی هدفمند و کنترل […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند از توقیف یک دستگاه کامیون تریلی و کشف ۲۵ تن و ۵۹ کیلوگرم غذای سگ و گربه به ارزش ۷۰ میلیارد خبرداد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ اسديان درتشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق  ماموران انتظامی شهرستان مرند درحین گشت زنی هدفمند و کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون تریلی مشکوک و برای بررسي بیشتر آن را متوقف کردند.

    وي افزود: ماموران در بازرسی از کامیون مذکور مقدار ۲۵ تن و ۵۹ کیلوگرم انواع خوراک حیوانات اهلی( سگ و گربه) خارجی قاچاق، فاقد مدارک مثبته گمرکی، با مدارک جعلی  را کشف و ضبط کردند.

    فرمانده انتظامی مرند با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان امر ارزش اقلام کشف شده ۷۰ میلیارد ریال برآوردشده افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

    وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار ، تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.