حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • وعده صادق تابوی ذهنی شکست ناپذیری اسرائیل و آمریکا را برهم زد
    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
    شناسه : 7777
    0
    حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده:

    امام جمعه شهرستان مرند: عملیات «وعده صادق» بزرگ‌ترین عملیات بالستیکی تاریخ بود که معادلات جنگ را به نفع ایران تغییر داد. به گزارش آرشیو نیوز: حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه شهرستان مرند خاطر نشان کرد: عملیات بی‌نظیر پهپادی و موشکی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت هیمنه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    امام جمعه شهرستان مرند: عملیات «وعده صادق» بزرگ‌ترین عملیات بالستیکی تاریخ بود که معادلات جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه شهرستان مرند خاطر نشان کرد: عملیات بی‌نظیر پهپادی و موشکی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت هیمنه و ابهت توخالی رژیم نامشروع و غده سرطانی اسرائیل و همچنین حامیان غربی اش علی الخصوص حامی و مدافع اصلی و شریک همه جنایاتش رژیم شیطان بزرگ آمریکا را در هم شکست.

    وی با اشاره به ابعاد دیگر این عملیات گفت : اولاً ؛ عملیات «وعده صادق» یک عملیات کاملاً منطبق با حقوق بین‌المللی و همچنین اصول سازمان ملل متحد و براساس ماده ۵۱ منشور این سازمان صورت گرفت که حق طبیعی دفاع مشروع هر کشوری قلمداد شده است، شورای امنیت در مقابل تجاوز این رژیم به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران که به عنوان خاک کشورمان است و ترور سرداران مستشار مستقر در این محل هیچ محکومیتی حتی به صورت کاغذی هم انجام نداد.

    حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده با بیان اینکه قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی هدف اصلی عملیات وعده صادق بود گفت : عملیات وعده صادق سپاه پاسداران اقدامی در راستای تنبیه متجاوز ضربه ای کمرشکن و تحقیر کننده بر رژیم صهیونیستی، تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و پاسخ در خورشان اقتدار نیروهای مسلح کشورمان و پاسخ دندان شکن به دشمنان نظام در عرصه های مختلف بود، البته این عملیات با تمام جوانمردی و پایبندی به اصول انسانی (هیچ جای اقتصادی یا انسانی زده نشد) صورت گرفت و صرفاً مراکز امنیتی، جاسوسی و پایگاه هوایی نگهداری هواپیماهای جنگی اف ۳۵ که از آنجا به کنسولگری حمله و سرداران ایران را ترور کردند مورد اصابت موشک ها و پهپادها قرار گرفت.

    خطیب نماز جمعه شهرستان مرند با تاکید بر اینکه عملیات «وعده صادق»، یک طوفان‌الاقصیِ ایرانی بود گفت : این عملیات بعد از عملیات معجزه‌گانه طوفان ‌الاقصی و به اعتراف همه جهانیان حتی کارشناسان حامی رژیم صهیونیستی در همه ابعاد تاریخ جنگ‌ها بی‌نظیر بوده است.

    امام جمعه شهرستان مرند با بیان اینکه «وعده صادق» با هوشمندی کامل دیپلماسی و میدان محقق شد خاطر نشان کرد : از دیگر ابعاد تجلی بی‌نظیر عظمت این عملیات میتوان به هوشمندی کامل دستگاه دیپلماسی و میدان و همچنین پوشش رسانه ای گسترده اشاره کرد که مورد حمایت و تایید ملت های آزاده جهان و همچنین محور مقاومت و ملت مومن و بزرگ ایران اسلامی بوده و ادامه دارد.

    حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به اینکه در صورت خطای مجدد اسرائیل، سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود گفت : با توجه به اوج آمادگی و توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و همچنین بحران‌ زدگی و ناکامی‌های داخلی و بین المللی صهیونیست‌ها، قطعا اگر خطایی مجدد از این رژیم و حامیانش صورت بگیرد سرعت پاسخ ما این بار نه ۱۲ روز ، بلکه به ثانیه خواهد بود بفضل الهی

    خطیب نماز جمعه شهرستان مرند با اشاره به وتو امریکا در برابر ۱۲ رای مثبت به عضویت فلسطین در سازمان ملل گفت : وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا لکه ننگ دیگری برای این رژیم ام الفساد عالم و دشمن شماره یک مسلمین و امت اسلامی است.

    حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نیرویی که خالق حماسه بزرگ و غرور آفرین عمیات وعده صادق و همچنین هزاران حماسه در طول چهل و پنج سال از عمر انقلاب اسلامی در کنار ارتش قهرمان به فرمایش حضرت امام (ره) است این روز را بر همه ملت بزرگ و آزادگان عالم و رهبری عظیم الشان خاصه سبز پوشان پاسدار و خانواده‌ هایشان تبریک می‌گویم .

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.