حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • ورود۴ میلیون و ۷۳۵ هزار مسافر به آذربایجان‌شرقی
    ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
    شناسه : 7659
    0
    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از ورود ۴میلیون و ۷۳۵ هزار مسافر به استان از زمان آغاز طرح نوروزی خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از مهر: احمد حمزه زاده با اعلام این که از زمان آغاز طرح نوروزی تا به امروز ۴میلیون ۷۳۵ هزار مسافر وارد استان آذربایجان‌شرقی شدند وی افزود: ازتاریخ ۲۴ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از ورود ۴میلیون و ۷۳۵ هزار مسافر به استان از زمان آغاز طرح نوروزی خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از مهر:

    احمد حمزه زاده با اعلام این که از زمان آغاز طرح نوروزی تا به امروز ۴میلیون ۷۳۵ هزار مسافر وارد استان آذربایجان‌شرقی شدند

    وی افزود: ازتاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳، یک میلیون و ۹۴۳ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و ۲۵۳ هزار نفر از موزه‌های استان بازدید کرده‌اند.
    حمزه‌زاده ضمن اشاره به ورود یک میلیون و ۳۵۳ هزار دستگاه خودرو به استان گفت: آمار تصادفات جاده‌ای در این مدت ۱۲۶۹ مورد و تعداد فوتی‌ها ۱۷ نفر بوده است که به ترتیب ۱۹ و ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

    وی ادامه داد: روستای تاریخی کندوان، کلیسای سنت‌استپانوس، موزه آذربایجان، موزه قاجار، موزه مشروطه و مسجد کبود به ترتیب پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری استان در ایام نوروز هستند.

    منبع: مهر

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.