حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • نشست اصحاب رسانه با رئیس شبکه بهداشت و درمان مرند
    ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
    شناسه : 7729
    0
    به مناسبت هفته سلامت:

    در آستانه فرا رسیدن هفته سلامت نشست هماهنگی شبکه بهداشت و درمان مرند با اصحاب رسانه درمرکز بهداشت و درمان مرکزی مرند برگزار شد. به گزارش آرشیو نیوز:دکتر مهدی صفرزاده در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نزدیک خبرنگاران با شبکه بهداشت و درمان گفت: همیشه خبرنگاران را چشمهای بینا، گوش های شنوا […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    در آستانه فرا رسیدن هفته سلامت نشست هماهنگی شبکه بهداشت و درمان مرند با اصحاب رسانه درمرکز بهداشت و درمان مرکزی مرند برگزار شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:
    دکتر مهدی صفرزاده در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نزدیک خبرنگاران با شبکه بهداشت و درمان گفت: همیشه خبرنگاران را چشمهای بینا، گوش های شنوا و ذهن پویا و خلاق جامعه می‌دانم . وی با بیان اینکه این نشست بصورت  نمادین همزمان با آغاز هفته سلامت که از اول تا هفتم اردیبهشت در سراسر کشورمان ایران برنامه‌هایی اجرا می‌گردد افزود: امروز فقط نشست خبری هفته سلامت نیست و شما بزرگواران در هر زمینه ای که احساس کنید بنده پاسخگوی شما بزرگواران باشم در خدمتتان هستم .

    رئیس شبکه بهداشت و درمان با اشاره به اینکه بیمارستان فعلی شهرستان مرند درحال حاضر جوابگویی نیازهای بهدلشتی ودرمانی شهروندان نیست ،ولی باتوجه به امکانات محدود وفضای کم ۲۰ تختخواب دیگر برای بیمارستان اضافه شده است .

    دکتر صفرزاده افزود: ۹۰تخت دیگر درحال ساخت وساز از برنامه های اولویت دار شبکه وبهداشت درمان می باشدکه در فاز اول ۳۰ تخت افتتاج ودراختیار شهروندان خدمات دهی خواهد کرد

    وی در مورد خدمات MERبیمارستان فعلی همچنان درخدمت شهروندان می باشد ؛وموردی که باعث شده بود مدتی این بخش تعطیل شود بخاطر برنامه ریزهای اشتباه در برداشتن سقف این بخش بوده ولی خوددستگاه هیچگونه مشکلی ندارد .

    رئیس شبکه بهداشت و درمان با اشاره به سفر دوم ریاست جمهوری برای بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی مرند افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب  اختصاص یافته بود؛که فقط ۲۰ میلیارد تومان برای بیمارستان ۳۰۴از محل اعتبارات  دانشگاه علوم پزشکی  تبریز  هزینه شده است.

    در ادامه خبرنگاران به بیان دیدگاهها و نظرات خود در مورد هفته سلامت و مشکلات حوزه بهداشت و درمان پرداختند .

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.