حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • نجات چهار موتور سوار گمشده در ارتفاعات شور درق مرند
    ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
    شناسه : 7679
    0
    به گزارش آرشیو نیوز:

    رئیس هلال احمر مرند از عملیات نجات چهار موتور سوار( اهل بناب مرند) مفقود شده در ارتفاعات شوردرق با بیش از ۴ ساعت جستجو خبر داد به گزارش آرشیو نیوز: داغستانی درباره جزئیات این خبر گفت: طی تماس پلیس ۱۱۰ و eos استان با پایگاه امداد و نجات شهید اوهانی( پیام) ساعت ۲۰ شب روز […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رئیس هلال احمر مرند از عملیات نجات چهار موتور سوار( اهل بناب مرند) مفقود شده در ارتفاعات شوردرق با بیش از ۴ ساعت جستجو خبر داد

    به گزارش آرشیو نیوز:

    داغستانی درباره جزئیات این خبر گفت: طی تماس پلیس ۱۱۰ و eos استان با پایگاه امداد و نجات شهید اوهانی( پیام) ساعت ۲۰ شب روز شنبه ۱۱ فروردین گزارش مفقودین چهار موتور سوار اعلام شد.
    رئیس هلال احمر مرند افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی امداد جاده ای وتیم های تخصصی کوهستان با همکاری هیئت کوهنوردی و موتور سواری شهرستان برای جست وجوی نجات این افراد عازم منطقه شده و بیش از چهار ساعت تلاش و جستجو افراد گیر کرده در باتلاق پیدا و به محل امن انتقال داده شد.

    کاظمی، مسئول تیم امداد و نجات حاضر در صحنه هم در خصوص این عملیات گفت: عملیات جستجو و نجات به دلیل تاریکی شب، سرمای هوا و باتلاقی بودن منطقه در شرایط دشوار و طاقت‌فرسا، تا ساعت ۳ بامداد روز ۱۲ فروردین به طول انجامید.

    وی ادامه داد: موتورسواران گرفتار شده جزو تیم‌های آماتور موتورسواری بودند و بدون تجهیزات مناسب و آشنایی کافی با عوارض و مخاطرات منطقه به ارتفاعات رفته بودند که موتورهایشان در باتلاق گیر کرد و خودشان هم دچار سرمازدگی شدند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.