حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • سهم بانوان در اقتصاد آذربایجان شرقی ۱۰ درصد افزایش می یابد
    ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
    شناسه : 7452
    0
    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی: سهم فعالیت بانوان در اقتصاد استان ۱۵ درصد بود که طبق برنامه باید تا پایان سال ۱۴۰۲ به ۲۵ درصد برسد. به گزارش آرشیو نیوز: کلامی روز چهارشنبه در همایش بانوان کار آفرین اقتصادی گفت: در ابتدای دولت سیزدهم سهم فعالیت بانوان در اقتصاد استان ۱۵ درصد بود […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی: سهم فعالیت بانوان در اقتصاد استان ۱۵ درصد بود که طبق برنامه باید تا پایان سال ۱۴۰۲ به ۲۵ درصد برسد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    کلامی روز چهارشنبه در همایش بانوان کار آفرین اقتصادی گفت: در ابتدای دولت سیزدهم سهم فعالیت بانوان در اقتصاد استان ۱۵ درصد بود و طبق برنامه ریزی و اقداماتی که انجام شده است باید در پایان امسال به ۲۵ درصد برسد.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی افزود: ۳۰ درصد از تسهیلات تبصره ۱۸ استان در سال ۱۴۰۲ به بانوان اختصاص یافته است و سازمان های صمت، جهاد کشاورزی، پارک علم و فناوری و میراث فرهنگی و گردشگری در این تسهیلات مورد توجه قرار گرفته‌اند.
    مدیرکل امور زنان و خانواده استان نیز در این همایش با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای شناسایی و رفع موانع اشتغال و کسب‌ و کار بانوان استان گفت: مساله و مانع اصلی فعالیت زنان در حوزه کسب‌ و کار، پیچ‌ و خم‌های اداری است.
    کوهی با اشاره به حمایت‌های اداره کل امور زنان و خانواده استانداری از فعالیت‌های اقتصادی بانوان، افزود: در سال جاری، بیش از ۶۰ فقره ضمانت‌نامه بانکی برای دریافت تسهیلات توسط زنان خودسرپرست صادر شده است.
    وی با بیان اینکه پنج میلیارد ریال کمک بلاعوض به زنان خودسرپرست و پنج میلیارد ریال تسهیلات به زنان کارآفرین استان پرداخت شده است، اظهار کرد: در جریان سفر رییس جمهور به استان، ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی از بانوان کارآفرین تصویب شده است که هنوز تخصیص نیافته و انتظار می رود مسوولان ذیربط این موضوع را پیگیری کنند.
    در این همایش، تعدادی از بانوان کارآفرین آذربایجان شرقی نظرات و مشکلات خود را ارایه کردند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.