حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • سفر یک روزه مالک رحمتی به شهرستان مرند
    ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
    شناسه : 7523
    0
    به گزارش آرشیو نیوز:

    استاندار آذربایجان شرقی با هدف پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور طی سفری یک روزه از طرح های عمرانی شهرستان مرند بازدید کرد. به گزارش آرشیو نیوز: مالک رحمتی ضمن بازدید از پروژه نیمه تمام استادیوم ورزشی این شهرستان گفت: از سال ۸۵ این پروژه شروع شده که متاسفانه به دلیل برخی مشکلات از جمله معارض […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    استاندار آذربایجان شرقی با هدف پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور طی سفری یک روزه از طرح های عمرانی شهرستان مرند بازدید کرد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    مالک رحمتی ضمن بازدید از پروژه نیمه تمام استادیوم ورزشی این شهرستان گفت: از سال ۸۵ این پروژه شروع شده که متاسفانه به دلیل برخی مشکلات از جمله معارض نیمه تمام مانده است.
    وی افزود: در دور دوم سفر ریاست محترم جمهور مبلغ ۲۰ میلیارد اعتبار جهت ادامه این پروژه تصویب شده که تلاش خواهیم کرد، تخصیص یابد.

    استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن از نحوه عملکرد پیمانکاران انتقاد کرد و گفت: متأسفانه پروژه‌های مسکن ملی از لحاظ زمانی عقب هستند و مقرر شد پیمانکار تا اواخر اردیبهشت، تعدادی از واحد‌ها را تحویل دهد و عملیات ساخت بقیه بلوک‌ها را نیز تسریع کند.
    وی همچنین از طرح توسعه بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری مرند بازدید و تاکید کرد: تعداد تخت‌های بیمارستان شهرستان مرند، جوابگوی این شهرستان نیست و مقرر شد تا پایان مرداد ماه، فاز یک و تا پایان آبان ماه فاز دوم طرح توسعه بیمارستان اتمام یابد.

    استاندار آذربایجان شرقی به همراه مدیران کل ادارات در جلسه شورای اداری شهرستان مرند حضور یافته و مشکلات و مسائل شهرستان مرند را مورد بررسی قرار دادند.
    رحمتی در ادامه برنامه سفرکاری خود در شهرستان مرند به منزل مادر شهیدان تیموری رفت و با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.