حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • زنوزی از مالکیت تراکتور انصراف داد
    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
    شناسه : 7958
    0
    ناکامی پدر خوانده:

    لحظاتی پیش منابع موثق اعلام کردند که محمدرضا زنوزی برای فصل آینده قصد تیمداری ندارد و به زودی مالکیت تراکتور را تحویل می‌دهد به گزارش آرشیو نیوز به نقل از ورزش ۳ انصراف محمدرضا زنوزی در حالی است که او از لیگ هجدهم مالکیت باشگاه تراکتور را برعهده دارد و در این مدت یکی از […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    لحظاتی پیش منابع موثق اعلام کردند که محمدرضا زنوزی برای فصل آینده قصد تیمداری ندارد و به زودی مالکیت تراکتور را تحویل می‌دهد

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از ورزش ۳

    انصراف محمدرضا زنوزی در حالی است که او از لیگ هجدهم مالکیت باشگاه تراکتور را برعهده دارد و در این مدت یکی از خبرسازترین چهره‌های فوتبال ایران بوده است.
    مالک تراکتور در این مدت ستاره‌های زیادی را هم برای تیمش خریده اما به غیر از یک قهرمانی جام حذفی و یک صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دستاورد دیگری نداشته است.
    امروز و پس از شکست تراکتور برابر مس رفسنجان، هواداران تراکتور اعتراضات شدیدی را علیه مدیران و مسئولان تیم انجام دادند و حالا انصراف زنوزی از تیمداری، اولین تبعات این اعتراض بوده است.
    نکته مهم اینکه زنوزی یک بار هم دو سال پیش از تیمداری کنار کشیده بود اما در آن زمان به دلیل عدم وجود مشتری جدی، دوباره سکان کار را در دست گرفت.
    باید دید که این خبر چه پیامدها و واکنش‌هایی را به دنبال خود خواهد داشت.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.