حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • دستگیری ۲۲ نفر معتاد پرخطر و کشف موادمخدر در ” مرند “
    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۱۳
    شناسه : 7877
    0
    فرمانده انتظامی شهرستان مرند خبر داد

    به گزارش آرشیو نیوز، سرهنگ ” علی اسدیان ” فرمانده انتظامی شهرستان مرند از اجرای طرح آرامش در شهر  با محوریت دستگیری توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر،  جمع آوری معتادان متجاهر، پرخطر و کشف انواع مواد مخدر خبرداد. وی اظهار داشت: این طرح در راستای ارتقا امنیت اجتماعي و آرامش در شهر و مطالبات […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش آرشیو نیوز، سرهنگ ” علی اسدیان ” فرمانده انتظامی شهرستان مرند از اجرای طرح آرامش در شهر  با محوریت دستگیری توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر،  جمع آوری معتادان متجاهر، پرخطر و کشف انواع مواد مخدر خبرداد.

    وی اظهار داشت: این طرح در راستای ارتقا امنیت اجتماعي و آرامش در شهر و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان اجتماعي، با هدف  دستگیری خرده فروشان،  معتادان متجاهر در سطح شهرستان مرند به مرحله اجرا در آمد.

    سرهنگ اسدیان با بیان اینکه این طرح ها روزانه اجرا می شود ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان در جریان این طرح در۴۸ ساعت گذشته موفق شدند ۲۲ نفر معتاد متجاهر و پر خطر را از پارک ها و محل های مختلف شهر  جمع آوری  وبه کمپ های ترک اعتیاد معرفی کنند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند تصریح کرد: از دستاورد های دیگر این طرح کشف انواع مواد مخدر از جمله مقدار ۵۷۰ گرم تریاک،  ۱۶۰ گرم سوخته تریاک،  ۳۴ گرم شیره تریاک  ، تعداد ۲ دستگاه  ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر،  تعداد ۲ عدد وافور و مقداری مواد مخدر صنعتی  بوده است

    سرهنگ ” اسدیان ” در پايان خاطر نشان کرد: به جهت افزایش رضایتمندی  مردمی اجرای این طرح ها همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مصرف،  تهیه و توزیع انواع مواد مخدر با مرکز فوریت‌های پليسي ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.