حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • تور رسانه ای بازدید از پروژه های صنعتی و خدماتی شهرستان مرند برگزار شد
    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
    شناسه : 7933
    0
    به گزارش آرشیو نیوز:

    خبرنگاران و اهالی رسانه در قالب تور یک روزه از پروژه های صنعتی و خدماتی روز  چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور فرماندار ویژه شهرستان مرند بازدید کردند. به گزارش آرشیو نیوز: خبرنگاران به صورت میدانی از ۵ واحد سرمایه گذاری از جمله مجتمع خدماتی و رفاهی ( فتحی و تلخی)، کارخانه تولید پاپ آذر فیلتر(ضیائی)، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    خبرنگاران و اهالی رسانه در قالب تور یک روزه از پروژه های صنعتی و خدماتی روز  چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور فرماندار ویژه شهرستان مرند بازدید کردند.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    خبرنگاران به صورت میدانی از ۵ واحد سرمایه گذاری از جمله مجتمع خدماتی و رفاهی ( فتحی و تلخی)، کارخانه تولید پاپ آذر فیلتر(ضیائی)، کارخانه کارتن سازی (حاج علیزاده ) و مجموعه کشت و صنعت دشت میوه آذربایجان زیر مجموعه هلدینگ سن ایچ که طی چند ماه آینده با جذب بیش از ۱۰۰۰ نفر به بهره برداری خواهند رسید، بازدید و از روند تکمیل این پروژه ها گزارش تهیه کردند.

    عباسی فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت: طبق آمارهای شهرستان در طی دو سال گذشته در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی با سرمایه گذاری بالای پنج هزار میلیارد تومان و اشتغال ۱۷۶۷ نفر، در حوزه صنعت با سرمایه گذاری ۱۳۰۰ میلیارد و اشتغال ۱۳۷۰ نفر، در حوزه صنایع دستی و مجتمع های رفاهی و خدماتی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیاردی و اشتغال ۶۱۵ نفر خواهد بود.

    وی افزود: همچنین طی دو سال ۳۰۴ میلیارد تسهیلات در حوزه اشتغال به ۵۹۴۶ نفر پرداخت شده که طی ماه های آینده شاهد کاهش شدید نرخ بیکاری در شهرستان خواهیم بود.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.