حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • یادواره سردار حاج عباس عبداللهی در مرند
    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
    شناسه : 3774
    4
    به گزارش آرشیو نیوز

    در هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار حاج «عباس عبداللهی» یادوارۀ بزرگداشت یاد و نام این شهید والامقام در مرند برگزار شد. به گزارش آرشیو نیوز: یادواره شهید مدافع حرم با حضور خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگران، آحاد مردم و جمعی از مسئولان مرند در حسینیّۀ حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.سردار رحیم نوعی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    در هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار حاج «عباس عبداللهی» یادوارۀ بزرگداشت یاد و نام این شهید والامقام در مرند برگزار شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    یادواره شهید مدافع حرم با حضور خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگران، آحاد مردم و جمعی از مسئولان مرند در حسینیّۀ حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.
    سردار رحیم نوعی اقدم، همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز طی سخنانی در این یادواره از شهید عبداللهی به عنوان یک رزمنده تمام عیار یاد کرد و گفت: شهید عبداللهی روحیه حماسی داشت و همیشه داوطلب انجام سخت ترین کارها در جبهه بود.
    فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شهید عبداللهی عاشق اهل بیت بود و قبل از هر عملیات به اهل متوسل می شد.
    سردار نوعی اقدم، شهید عبداللهی را فردی شجاع و فداکار معرفی کرد و گفت: فضائل اخلاقی آن شهید در کنار توانمندی های جنگی وی باعث شده بود که توجه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به خود جلب کند.
     
    وی ادامه داد: در آخرین عملیاتی که شهید عبداللهی به درجه شهادت نائل شد، می توانست عقب نشینی کند ولی با نهایت فداکاری و ایثار عقب ننشست و تا آخرین گلوله با دشمن جنگید تا نگذارد گروه های تکفیری به نیروهای جبهه مقاومت نزدیک شوند.
     
    عباس عبداللهی، متولد ۱۳۴۸ مرند بود. او در سال ۱۳۶۳ و وقتی تنها ۱۵ ساله بود، به عنوان بسیجی به جبهه رفت و تا پایان دوران دفاع مقدس، یعنی به مدت ۶۴ ماه در مناطق عملیاتی به جنگ با دشمن بعثی پرداخت.  در عملیات کربلای ۵ از ناحیه دست و در عملیات والفجر۸ از ناحیۀ پا مجروح شد و به درجۀ جانبازی نائل آمد.
     
    او که از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازنشسته شده بود و در کارنامه اش سابقه قهرمانی ارتش های جهان در رشتۀ ورزش های رزمی را داشت، به عنوان یک بسیجیِ پیشکسوت حضور مستشاری در جنگ سوریه را تجربه کرد اما در بیست سوم بهمن ۱۳۹۳ که فرمانده گردان صابرین تیپ امام زمان(عج) لشکر ۳۱ عاشورای سپاه بود، در «کفرنساج» از توابع استان «درعا»ی سوریه توسط اعضای یکی از زیرشاخه های ارتش آزاد این کشور به نام گروه تروریستی «الویه الفرقان»، به شهادت رسید اما پیکر پاک و مطهرش در دستان ناپاکِ فرزندان معاویه و یزید لعنت الله علیه در سوریه باقی ماند تا شهید مدافع حرمِ جاویدالاثر لقب بگیرد. روحش شاد و یادش گرامی.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.