حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کشف مواد بهداشتی در کارگاه ماسه شویی در مرند
    ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
    شناسه : 863
    3

    به گزارش آرشیو نیوز: جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف مواد شوینده و بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال از کارگاه ماسه شویی در شهرستان مرند خبر داد و گفت: درپی کسب خبری مبنی بر دپو کالاهای قاچاق در انبار کارگاه ماسه شویی در حاشیه شهر مرند، موضوع در دستور کار ماموران […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش آرشیو نیوز:

    جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف مواد شوینده و بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال از کارگاه ماسه شویی در شهرستان مرند خبر داد و گفت: درپی کسب خبری مبنی بر دپو کالاهای قاچاق در انبار کارگاه ماسه شویی در حاشیه شهر مرند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت؛ ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از کانتینر موجود در کارگاه ماسه شویی ۱۷ هزار و ۴۶۰ عدد انواع مواد شوینده و بهداشتی قاچاق را کشف کردند. دراین راستا یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

    سردار علی محمدی در پایان این خبر تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.