حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • کشف ۹ راس گوسفند سرقتی در مرند
    ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
    شناسه : 8222
    2
    فرمانده انتظامی مرند خبر داد:

    فرمانده انتظامي شهرستان مرند از دستگيري سارق احشام و کشف ۹ راس گوسفند سرقتی خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ”علی اسدیان”در تشریح این خبر گفت:درپی وقوع سرقت احشام در یکی از روستاهاي شهرستان، شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت. این مقام انتظامي افزود:ماموران با […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده انتظامي شهرستان مرند از دستگيري سارق احشام و کشف ۹ راس گوسفند سرقتی خبر داد.


    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ”علی اسدیان”در تشریح این خبر گفت:درپی وقوع سرقت احشام در یکی از روستاهاي شهرستان، شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

    این مقام انتظامي افزود:ماموران با بررسی‌هاي فني و پلیسی با اقدامات تخصصي و با هماهنگي قضائي سارق را شناسايي و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و تعداد ۹ راس گوسفند به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از مخفیگاهش کشف و طی صورتجلسه به مالباخته تحويل دادند.

    فرمانده انتظامي شهرستان مرند با بیان معرفی سارق به مرجع قضائي در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پليسي درخصوص پيشگيري از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را دراسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.