حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • هدف راهیان نور، حفظ پیام شهداست
    ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
    شناسه : 5431
    4
    فرمانده سپاه ناحیه مرند:

    فرمانده سپاه مرند در مراسم اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور گفت: شهدا برای دفاع از غیرت، شرف و ناموس ایرانی از خودگذشتگی کردند. به گزارش آرشیو نیوز: سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور حضرت زینب (س) را اسطوره ایثار و مقاومت دانسته و افزود: حضرت زینب(س) پیام کربلا را پس از واقعه ظهر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده سپاه مرند در مراسم اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور گفت: شهدا برای دفاع از غیرت، شرف و ناموس ایرانی از خودگذشتگی کردند.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور حضرت زینب (س) را اسطوره ایثار و مقاومت دانسته و افزود: حضرت زینب(س) پیام کربلا را پس از واقعه ظهر عاشورا شروع به تبیین کرد و با تبیین به موقع از تحریف واقعیت بوسیله سیستم تبلیغاتی دشمن جلوگیری کرد.

    فرمانده سپاه مرند با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مهم تر از خون شهدا، زنده نگه داشتن خون شهدا و ترویج فرهنگ شهادت و دفاع مقدس است.

    هنرور افزود: رسالت امروز بسیج و بسیجیان آگاه سازی و روشنگری مسائل روز کشور است که سدی مقابل عملیات روانی و جنگ شناختی و ادراکی دشمن است.

    وی در پایان تاکید کرد: دشمن با جنگ شناختی به دنبال نا امیدسازی جامعه از انقلاب اسلامی و آینده کشور است و مردم و جوانان نباید حرفی را گوش کنند که به زیان مردم و جامعه است.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.