حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • مراسم رژه روز ارتش در مرند
    ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
    شناسه : 4265
    3
    به مناسبت ۲۹ بهمن

    همزمان با سراسر کشور مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان مرند برگزار شد. به گزارش آرشیو نیوز: مراسم رژه خودرویی تیپ ۳۲۱شهید اشراف مرند با حضور و سخنرانی امام جمعه محترم، فرماندار محترم و اعضای محترم شورای تأمین شهرستان به مناسبت روز ارتش در محل پادگان […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    همزمان با سراسر کشور مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان مرند برگزار شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    مراسم رژه خودرویی تیپ ۳۲۱شهید اشراف مرند با حضور و سخنرانی امام جمعه محترم، فرماندار محترم و اعضای محترم شورای تأمین شهرستان به مناسبت روز ارتش در محل پادگان تیپ۳۲۱ شهید اشراف ارتش برگزار شد.

    نعمت زاده امام جمعه شهرستان در این مراسم با تبریک به ملت و فرمانده کل قوا و ارتشیان و خانواده های محترمشان اظهار کرد:
    روز ارتش، روز قدردانی و تشکر از اندیشه عمیق و فکر الهی امام خمینی (ره) است اگر ارتش آن روز منحل می شد بعد از آن در این ۴۵ سال و امروز کشور چگونه بود؟

    وی با بیان اینکه ارتش با پیوستن به ملت و لبیک به امام راحل نخستین بازوی توانمند نظامی انقلاب و خواستگاه اولیه سپاه پاسداران عزیز با آموزش و همراهی ارتشیان مومن و حزب الهی است. لذا امام روز ۲۹ فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری فرمودند.
    و با عبارت حکیمانه و الهی روز پیوستن ارتش به ملت را روز « شادی بندگان خدا و یاس ستمگران » نامید.

    نعمت زاده گفت: روز ارتش، روز قدرت و عزت ملت ایران و استقلال کشور است امروز ارتش ایران به همراه ۴ نیروی زمینی، هوایی، دریائی و پدافند هوائی به همراه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی حامی و تکیه گاه کشور و ملت و خنجری بر قلب دشمنان خارجی و داخلی است.
    امروز الحمد لله نیروهای مسلح با پشتوانه تجربه ارزشمند چهل و چند ساله بیش از پیش مقتدر و آماده دفاع از کشور و مردم بلکه مظلومان جهان تحت فرماندهی حکیم و شجاع خود هستند و دشمنان امروزایران و نظام اسلامی باید سرنوشت دشمنان ایران را مطالعه و عبرت بگیرند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.