حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • مراسم بزرگداشت عالم ربانی آیت الله میرزا علی اکبرمرندی
    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
    شناسه : 773
    5

    به گزارش آرشیو نیوز:پانزدهمین سال ارتحال عالم اخلاق آیت‌الله «میرزا علی‌ اکبر مرندی» روز سه‌شنبه ۹ فروردین از ساعت ۱۶:۳۰ با حضور علما، روحانیون و عموم مردم همراه با سخنرانی آیت‌الله «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران و مدرس حوزه علمیه و مدیحه‌ سرایی «ولی‌الله کلامی زنجانی» در حسینیه حضرت امام خمینی در مرند برگزار […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش آرشیو نیوز:
    پانزدهمین سال ارتحال عالم اخلاق آیت‌الله «میرزا علی‌ اکبر مرندی» روز سه‌شنبه ۹ فروردین از ساعت ۱۶:۳۰ با حضور علما، روحانیون و عموم مردم همراه با سخنرانی آیت‌الله «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران و مدرس حوزه علمیه و مدیحه‌ سرایی «ولی‌الله کلامی زنجانی» در حسینیه حضرت امام خمینی در مرند برگزار خواهد شد.

    نعمت‌زاده، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرند در این مراسم در مورد شخصیت اخلاقی و فقهی همچنین مقام عرفانی و عملی آن عالم وارسته به عنوان یکی از یاران امام راحل و نقش ارزنده وی در به ثمر رسیدن نهال پر ثمر انقلاب اسلامی تاکید کرد.
    و در ادامه افزود: در این برهه از زمان که دشمنان اسلام و شیعیان از هیچ تلاشی برای ضربه ‌زدن به فرایض دینی و ریشه اعتقادات مکتب اسلام فرو‌گذاری نمی‌کنند باید با تجلیل از بزرگان راه آنها را ادامه دهیم.

    در ادامه مراسم ،آیت‌الله شیخ حسن صانعی از یاران و همراهان رهبر فقید انقلاب و از ارادتمندان آیت‌الله مرندی در سخنانی با اشاره به فضائل اخلاقی، دینی و معنوی مرحوم آیت‌الله مرندی گفت: امروز باید عرفان واقعی و عرفان اصیل را شناخت و بهترین راه برای رسیدن به عرفان واقعی، شناخت امثال آیت‌الله میرزا علی اکبر مرندی است تا بتوان راه حقیقت را از بیراهه تشخیص داد.

    وی در ادامه به مقام والای اجتهاد آیت‌الله مرندی افزود: یکی از ابعاد شخصیتی مغفول ایشان رتبه علمی وی بود و این ناشناختگی از سوی اخلاص، تواضع و شهرت گریزی فوق‌العاده وی، از سوی دیگر دوری از محافل و مراکز علمی از جمله نجف اشرف و قم بوده است.

    وی اظهار داشت: تحصیل مجدانه و جهاد در راه کسب معارف الهی در حوزه نجف اشرف مورد توجه بزرگان آن عصر قرار گرفته و در محضر آنها به بالاترین مراحل علمی در حوزه فقاهت، اجتهاد و استنباط احکام الهی رسیده بود.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.