حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • متقاضیانی که با عدم تخصیص خودرو مواجه شدند
    ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۳
    شناسه : 4902
    4
    مدیر سامانه یکپارچه خودرو

    سامانه یکپارچه عرضه خودرو شهریور امسال برای متقاضیانی که در دور دوم خودرویی به آنها تخصیص نیافته است، باز می‌شود تا دوباره نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند به گزارش آرشیو نیوز: مهدی تقدسی، مدیر سازمان یکپارچه خودرو اظهار داشت: به ۹۷ درصد از افرادی که در مرحله دوم سامانه یکپارچه خودروهای داخلی ثبت نام […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    سامانه یکپارچه عرضه خودرو شهریور امسال برای متقاضیانی که در دور دوم خودرویی به آنها تخصیص نیافته است، باز می‌شود تا دوباره نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند

    به گزارش آرشیو نیوز:

    مهدی تقدسی، مدیر سازمان یکپارچه خودرو اظهار داشت: به ۹۷ درصد از افرادی که در مرحله دوم سامانه یکپارچه خودروهای داخلی ثبت نام کرده بودند طبق زمان بندی و براساس برنامه تولید خودروسازان داخلی تا پایان سال ۱۴۰۳ خودرو داده می شود. 

    مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو افزود: با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و همچنین محصولات جدید در شهریور ماه برای ۳ درصد باقیمانده (افراد متقاضیان مرحله دوم) که خودروی به آنها تخصیص داده نشده، ضمن حفظ اولویت آنها امکان انتخاب خودروی جدید فراهم می شود. 
    وی بیان داشت: در واقع در شهریور ماه، سامانه یکپارچه عرضه خودرو در قالب طرحی با عنوان «طرح جایگزین» متقاضیانی که در دور دوم خودرویی نگرفته‌اند می‌توانند خودروی خود را در سامانه انتخاب کنند و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند. 
    تقدسی بیان کرد: از آنجا که این متقاضیان ۳ درصد باقیمانده در دور دوم هستند و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را  نیز نزد بانک بلوکه کرده بودند بنابراین با فراهم شدن فرصت انتخاب خودرو در «طرح جایگزین» فرصت دوباره‌ای برای انتخاب خودرو به آنها داده می‌شود و نیازی نیست که دوباره پولی را در نزد بانک بلوکه کنند. 

     وی در ادامه گفت: برخی از خودروها مانند کوییک اس و  X22ProIE همه سفارش‌های متقاضیان را پوشش دادند و برخی از محصولاتی که تقاضای بالایی داشتند مانند شاهین و FMC-SX5  تاریخ تحویلشان به ۱۴۰۳ موکول شده است. 

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.