حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • فرماندار قزوین راهی زندان شد
    ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
    شناسه : 6301
    6
    رئیس‌کل دادگستری قزوین

    فرماندار قزوین ۳ بار به جرم نشر اکاذیب محکوم و راهی زندان مرکزی قزوین شد. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از تسنیم: رئيس کل دادگستری استان قزوین، علی شعبانی ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: فرماندار فعلی قزوین به اتهام نشر اکاذیب در سه سال متوالی و رد قرار تعلیق وی روانه زندان شد. […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرماندار قزوین ۳ بار به جرم نشر اکاذیب محکوم و راهی زندان مرکزی قزوین شد.

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از تسنیم:

    رئيس کل دادگستری استان قزوین، علی شعبانی ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: فرماندار فعلی قزوین به اتهام نشر اکاذیب در سه سال متوالی و رد قرار تعلیق وی روانه زندان شد.

    وی با بیان اینکه نخستین پرونده غلامحسن اسلامی صدر به سال ۹۹ برمی‌گردد که با شکایت خصوصی به اتهام نشر اکاذیب در شعبه ۱۰۷ کیفری مورد رسیدگی قرار گرفت.

    شعبانی اضافه کرد: در این پرونده متهم به مبلغ ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد، پرونده نیز بنابر اعتراض او به دادگاه تجدید نظر شعبه یکم ارسال شد و پس از رد اعتراض، رای او نهایی شد.

    رئیس کل دادگستری قزوین با بیان اینکه برای اسلامی صدر در سال ۱۴۰۰ پرونده دیگری و مجددا به اتهام نشر اکاذیب در بستر رایانه‌ای تشکیل شد، تصریح کرد: این پرونده به شعبه ۱۰۸ کیفری ارسال شد و در نهایت متهم به ۱۳ ماه و ۱۷ روز حبس محکوم شد، اما در شعبه تجدید نظر به ایشان کمک شد و حبس وی برای ۲ سال تعلیق گشت.

    شعبانی توضیح داد: سال ۱۴۰۱ نیز برای غلامحسن اسلامی صدر مجددا با شکایت پلیس فتا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیرعامل یک کارخانه پرونده جدیدی به اتهام نشر اکاذیب در فضای مجازی و بستر رایانه‌ای در شعبه ۱۱۱ کیفری تشکیل شد و اتهام این فرد مورد رسیدگی قرار گرفت.

    وی گفت: متهم در پرونده ۱۴۰۱ به جزای تکمیلی محکوم شد که شامل ۱۰۰ میلیون ریال جزای نقدی، ممنوعیت ۲ سال فعالیت رسانه‌ای و خلاصه برداری از کتاب سواد رسانه‌ای بود.

    شعبانی بیان کرد: در شعبه تجدید نظر به تاریخ شهریور ماه سال جاری حکم تعلیق ایشان شکسته شد، چون طبق پرونده ۱۴۰۰ و قرار تعلیق قرار بود که وی ۲ سال از ارتکاب عمل مجرمانه خودداری کند، اتفاقا خیلی‌ها به ما اعتراض کردند که چرا اجرای حکم تا این اندازه با تاخیر رخ داده است؟ رای قضایی (رد تعلیق ۲ ساله) باید اول شهریور ماه سال جاری اجرایی می‌شد.

    رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: برای غلامحسن اسلامی صدر از ظرفیت ماده ۴۷۷ نیز استفاده شد و هیچ گونه سوء نیتی در کار نبود، پنج تا ۶ نشست نیز در این رابطه برگزار شد و همه اعتقاد داشتند که باید رای نهایی اجرایی شود.

    شعبانی با بیان اینکه غلامحسن اسلامی صدر، فرماندار قزوین انسانی فعال در حوزه مسایل انقلابی است، اظهار کرد: همه ما در برابر قانون مطیع و یکسان هستیم و نباید اجرای مقررات قانونی را به هر دلیلی به تاخیر انداخت که در آموزه‌های اسلامی به شدت در این رابطه تاکید شده است.

    منبع : تسنیم

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.