حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
    شناسه : 1823
    5

    به گزارش پایگاه خبری آرشیو نیوز: آتش یار حسین حق جو رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرند با اشاره به اجرای طرح زمستان ایمن در شهرستان مرند، گفت: یکی از موضوعاتی که در ایام سرد سال باعث بروز حوادث و اتفاقات ناگوار می‌شود، عدم رعایت نکات ایمنی از سیستم‌های سرمایشی، دودکش‌ها، شیلنگ‌های […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ


    به گزارش پایگاه خبری آرشیو نیوز:

    آتش یار حسین حق جو رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرند با اشاره به اجرای طرح زمستان ایمن در شهرستان مرند، گفت: یکی از موضوعاتی که در ایام سرد سال باعث بروز حوادث و اتفاقات ناگوار می‌شود، عدم رعایت نکات ایمنی از سیستم‌های سرمایشی، دودکش‌ها، شیلنگ‌های گاز و دیگر مباحث مشابه است، در همین راستا به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرند طرح رایگان بازدید از دودکش‌های منازل مسکونی را از یکم تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ اجرا خواهد کرد.
    وی در بیان جزئیات این طرح گفت: شهروندان می‌توانند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و نشانی و تلفن همراه خود به سامانه ۱۲۵ اعلام کنندو به صورت رایگان در این طرح شرکت کنند. کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در اسرع وقت در مکان اعلام شده، حاضر و از دودکش‌ها بازدید می‌کنند.
    وی افزود: این طرح تا پایان آبان در مرند اجرا می‌شود و به منظور جلوگیری از هرگونه سو استفاده‌های احتمالی، آتش نشان با لباس فرم آتش نشانی و معرفی نامه رسمی از سوی سازمان آتش نشانی به اماکن اعلام شده مراجعه خواهند کرد.
    رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرند تاکید کرد: همشهریان برای اطمینان می‌توانند با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند و از صحت حضور کارشناسان مطلع شوند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.