حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • سکوی پرتاب بالن مخابراتی هوشمند در تبریز
    ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
    شناسه : 1615
    3

    به گزارش پایگاه خبری آرشیو نیوز :  سکوی پرتاب بالن مخابراتی هوشمند با حضور معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فضایی کشور و استانداری آذربایجان شرقی در تبریز به بهره برداری رسید. دکتر حسن  سالاریه ، رئیس سازمان فضایی ایران ، در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: از اواخر دهه ۸۰ صنعت هوا […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری آرشیو نیوز :

     سکوی پرتاب بالن مخابراتی هوشمند با حضور معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فضایی کشور و استانداری آذربایجان شرقی در تبریز به بهره برداری رسید.

    دکتر حسن  سالاریه ، رئیس سازمان فضایی ایران ، در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: از اواخر دهه ۸۰ صنعت هوا فضا در کشور پیشرفت چشمگیری داشت که قدم‌های موثری در این حوزه در کشور برداشته شده است.
    وی تبریز و آذربایجان شرقی را مهد نخبگان و دانشمندان متخصص دانست و افزود: حوزه فضایی یکی از پرمخاطب‌ترین حوزه‌های جذب نخبگان است و از آنجایی که محصولات تولیدی هم ارزش صادراتی دارند می‌توان سرمایه گذاری‌های خوبی در این زمینه کرد.
    وی با اشاره به ساخت سکوی پرتاب در پژوهشگاه فضایی تبریز گفت:  یکی از راه‌هایی که جایگزین مناسب برای استفاده از اینترنت در شرایط خاص استفاده از سکو‌های پرتاب بالن است.

    استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این طرح، گفت: تلاش‌ها و موفقیت‌های علمی به خصوص در حوزه فضایی برای مردم امیدوارکننده بوده و این فعالیت‌ها در ابعاد مختلف برای نظام اقتدارآفرین است و هرچه فعالیت‌ها بر پایه علم و فناوری و با بهره گیری از نخبگان و نیروهای دانشمند جوان انجام شود رشد و توسعه کشور را در دنیا و منطقه به دنبال خواهد داشت. وی ادامه داد در دولت سیزدهم نگاه ویژه به حوزه صنعت فضایی وجود دارد و به‌رغم محدودیتها پشتیبانی‌های مالی از این حوزه انجام می‌گیرد.

    خرّم با اشاره به این‌که با بومی سازی صنایع فضایی و کاربردی کردن آن می‌توان مانع خروج نیروهای نخبه کشور شد، گفت: با توجه به ظرفیت‌های این صنعت و موقعیت کشور نیاز به صنعت بومی و اتکا به داخل داریم و در عین حال پیشرفت صنعت فضایی موجب می‌شود سایر کشورها برای تامین نیازهای خود به ما مراجعه کنند.

    وی اظهار کرد: امروز یکی از عوامل قدرت ساز و اقتدار آفرین برای کشور، صنایع فضایی است که توسعه این صنعت به توسعه کشور در ابعاد مختلف منجر می‌شود.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.