حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • رسانه ها، رکن مهمی از مردم سالاری جامعه محسوب می شوند
    ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
    شناسه : 7371
    0
    نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی:

    نماینده ولی فقیه: رسانه‌ها برای ایجاد یک روند درست و تصویر عقلانی از نظام انتخاباتی در کشورهای جهان نقش بسیار مهمی برعهده دارند به گزارش آرشیو نیوز:حجت الاسلام آل هاشم در دیدار اصحاب رسانه استان، تحت عنوان “نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین و مشارکت حداکثری، اظهار کرد: رسانه ها باید منافع عمومی و ملی مردم […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نماینده ولی فقیه: رسانه‌ها برای ایجاد یک روند درست و تصویر عقلانی از نظام انتخاباتی در کشورهای جهان نقش بسیار مهمی برعهده دارند

    به گزارش آرشیو نیوز:
    حجت الاسلام آل هاشم در دیدار اصحاب رسانه استان، تحت عنوان “نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین و مشارکت حداکثری، اظهار کرد: رسانه ها باید منافع عمومی و ملی مردم را در نظر بگیرند به طوری که آحاد مردم خود را در بیانیه‌ها، برنامه‌ها و محصولات مختلف آن شریک دانسته و مشتری همه جانبه آن رسانه باشند.

    وی افزود: امروزه رسانه‌ها برای ایجاد یک روند درست و تصویر عقلانی از نظام انتخاباتی در کشورهای جهان نقش بسیار مهمی برعهده دارند و رکن مهمی از مردم سالاری جامعه محسوب می‌شوند

    آل هاشم با اشاره به تکلیف مقابله با دشمنان نیز اظهار کرد: بدون تردید، دشمنان انقلاب برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی از هر اقدام و توطئه‌ای فروگذار نکردند و یکی از اهداف راهبردی آن‌ها، اخلال در انتخابات است.
    امام جمعه تبریز با بیان اینکه شرکت در انتخابات، حق و تکلیف است، اظهار کرد: یعنی هر شهروند حق دارد که سرنوشت کشور خود را در قالب هر یک از انتخابات رقم زند و هیچکس نمی‌تواند شهروندان را از آن محروم کند.

    نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که حضور مردم در همه عرصه‌ها امنیت ساز، اقتدارآفرین و زمینه ساز ضریب امنیتی کشور است‌، گفت: انتخابات، نماد احساس مسئولیت و حضور پرشور مردم در تقویت بنای امنیتی کشور و مقدمه و زیرساخت هر اقدامی، مهمترین خواست و نیاز مردم یعنی حاکمیت امنیت بر آن کشور است.

    امام جمعه تبریز گفت: شرایط کنونی اقتضا دارد تا همانند گذشته ملت ایران به مقابله برخیزند و با حضور در انتخابات، دشمن را مایوس کنند.

    وی خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی برخی مشکلات ناشی از خلاء قانونی است که می‌توان در قالب طرح و لایحه و تبدیل به قانون، زمینه ساز ازبین بردن خلاء ها شد.

    وی در خصوص اهمیت انتخابات مجلس خبرگان نیز اظهار کرد: اداره کشور بدون ولی فقیه ممکن نیست و زمانی که امام خمینی (ره) از دنیا رفتند، اهمیت مجلس خبرنگان در همان روز مشخص شد و در کمتر از ۲۴ ساعت، مقام معظم رهبری انتخاب شدند که ایشان نیز بعد از این همه سال با همان روش امام و صلابت رهبری می‌کنند.
    امام جمعه تبریز ادامه داد: اهمیت مجلس خبرگان در این است که در روز بحران باید کسی که به مجلس می‌رود، رهبرشناس باشد و برای نظام فکر کند.

    وی با بیان این‌که همواره آذربایجان در عرصه‌های گوناگون پیشتاز بوده است، گفت: درخواست دارم تا مردم آذربایجان، رکورددار مشارکت در انتخابات باشند تا بشود برای این خطه، امکانات بیشتری از دولت طلب کرد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.