حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • درد دل جوانان مرند با ریاست جمهور
    ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۷
    شناسه : 932
    5

    با سلام و احترامضمن عرض خیر مقدم به جنابعالی ریاست جمهور محترم و هیئت همراه صدای جوانان مرند را از خطه آذربایجان شهر بیکاران جوان می‌شنوید. این متن یک نامه رسمی و اداری نیست چون جوانان این شهر بین شما وخودشان حجابی ندیده و بی تعارف درد دل خودشان را به مرد انقلابی وجهادی خود […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    با سلام و احترام
    ضمن عرض خیر مقدم به جنابعالی ریاست جمهور محترم و هیئت همراه

    صدای جوانان مرند را از خطه آذربایجان شهر بیکاران جوان می‌شنوید. این متن یک نامه رسمی و اداری نیست چون جوانان این شهر بین شما وخودشان حجابی ندیده و بی تعارف درد دل خودشان را به مرد انقلابی وجهادی خود بازگو می‌کنند.
    اگر بخواهیم تمام دردها و مشکلات شهرستان را بازگو کنیم بایستی برگه‌های فراوانی روسیاه کنیم.
    اینجا مرند، نیروهای تحصیل کرده بیکار و شایسته اما بدون حامی که زیر پای رابطه‌مندی لگد کوب شده‌اند. در این شهر برای اشتغال باید از جناح، فامیل رئیس یا از طایفه پولدار باشی وگرنه جای دستفروشی در بازار هم برایت امکان ندارد .
    مسئولین یکی پس از دیگری می‌آیند و می‌روند اما انگار هیچ کدام نمیخواهند چرخ زندگی جوانان این شهر را بچرخانند؛ در نتیجه جوانان شهر آواره این شهر و آن شهر شده و با القاب بد مورد پذیرایی مردمان شهرهای همجوار قرار میگیرند. مسئولین شهرم به غیر از عزل و نصب‌های خوشه‌ای برای مردم شهر کاری نکردند و اگر سرمایه گذاری با پای خود وارد شهر می‌شود دوپای دیگر قرض گرفته و فرار می کند و یا اگر کارخانه‌ای تاسیس شد و به بهره برداری رسید دستی از عالم غیب از آستین بیرون زده و آن را تعطیل می‌کند.
    این کابوس تلخ زندگی جوانان شهر من است که زمان ازدواجشان به خاطر نبود اشتغال و درآمد مناسب و دهها مشکل اقتصادی دیگر بالا و بالاتر رفته و آینده‌ای برای خود تصور نمیکنند.
    من به عنوان اولین سردبیر زن در شهرستان مرند که سالها در این شهر زندگی کرده و پای درد دل جوانان شهر نشسته و آن را برایتان بصورت پدر و دختری بازگو کردم.
    امید است این قدوم مبارک شما دولت انقلابی وجهادی ، امیدی را در رگهای این شهرستان جاری سازد.

    سمیه جداری
    سردبیر و خبرنگار پایگاه خبری آرشیو نیوز
    ۱۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۱

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.