حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • حمله پهپادی اسرائیل به مراسم تشییع فرمانده حزب الله
    ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
    شناسه : 7086
    1
    منابع خبری:

    منابع خبری از زخمی شدن ۴ نفر در تشییع جنازه شهید حسن الطویل، از فرماندهان حزب الله در شهرک «خربه سلم» در جنوب لبنان خبر دادند. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از تسنیم:منابع خبری امروز سه‌شنبه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به نزدیکی محل تشییع جنازه شهید وسام حسن الطویل«حاج جواد»، از فرماندهان میدانی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    منابع خبری از زخمی شدن ۴ نفر در تشییع جنازه شهید حسن الطویل، از فرماندهان حزب الله در شهرک «خربه سلم» در جنوب لبنان خبر دادند.

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از تسنیم:
    منابع خبری امروز سه‌شنبه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به نزدیکی محل تشییع جنازه شهید وسام حسن الطویل«حاج جواد»، از فرماندهان میدانی حزب الله لبنان در شهرک «خربة سلم» خبر می‌دهند.
    بر اساس گزارش‌های منتشر شده،  رژیم صهیونیستی دو موشک به نزدیکی منزل برادر این شهید شلیک کرده است.
    پهپادهای رژیم اسرائیل در جریان آماده شدن برای تشییع جنازه شهید حسن الطویل، از فرماندهان حزب الله که دیروز در حمله پهپادی به شهادت رسید، یک خودروی دیگر را هدف قرار داد.
    خبرگزاری رویترز پیش از این مدعی شد که در حمله پهپادی ارتش رژیم اسرائیل به خودرویی در منطقه «الغندوره» واقع در جنوب لبنان سه تن از نیروهای حزب الله به شهادت رسیده‌اند. هنوز حزب‌الله به این خبر و ادعا واکنشی نشان نداده است.

    منبع: تسنیم

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.