حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • حمایت از انقلاب ۴۴ ساله شهرستان مرند
    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
    شناسه : 3744
    6
    به گزارش آرشیو نیوز

     به گزارش آرشیو نیوز: امروز مردم شهید پرور وانقلاب دوست شهرستان مرند روح غیرت وعظمتشان به جوشش در آمده وپلاکاردهای پرچم سه رنگ ایران اسلامی را به دست گرفته وشعار می‌دادند. آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی همچنین از جای جای خیابان‌های شهر شعارهای “مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه” به گوش […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

     به گزارش آرشیو نیوز:

    امروز مردم شهید پرور وانقلاب دوست شهرستان مرند روح غیرت وعظمتشان به جوشش در آمده وپلاکاردهای پرچم سه رنگ ایران اسلامی را به دست گرفته وشعار می‌دادند.

    آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی
    همچنین از جای جای خیابان‌های شهر شعارهای “مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه” به گوش می رسید و فریادهای حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران به اوج رسیده است.
    امروز مردم مرند به میدان آمده‌اند تا خون شهدا را گرامی داشته و با لبیک گویی به رهبر معظم انقلاب، دوباره با آرمان‌های اصیل انقلاب، پیمان ببندند.
    مسیرهای راهپیمایی پرشده از حماسه حضور کودکان و نوجوانان دهه هشتادی ها و نودی ها که با سرودخوانی به ادای احترام به روح پرفتوح شهدا پرداخته و خود را به عنوان سربازان آینده این مرز و بوم معرفی کردند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.