حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • تیراندازی در مرکز خرید اطلس تبریز
    ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
    شناسه : 8398
    2
    جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

    جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری عامل تیراندازی که موجب مجروح شدن یکی از شهروندان تبریز در مقابل مرکز خرید اطلس این شهر شده بود، خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز به نقل از ایرنا: سرهنگ صابر عباس زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تیراندازی منجر به جرح و همچنین ایجاد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری عامل تیراندازی که موجب مجروح شدن یکی از شهروندان تبریز در مقابل مرکز خرید اطلس این شهر شده بود، خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز به نقل از ایرنا:

    سرهنگ صابر عباس زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تیراندازی منجر به جرح و همچنین ایجاد رعب و وحشت در جلوی این مرکز خرید تبریز و انتشار آن در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی با اشرافیت اطلاعاتی در کمتر از ۴۸ ساعت موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.
    عباس زاده با بیان اینکه متهم به علت مصرف مشروبات الکلی تعادل روحی نداشته و اقدام به تیراندازی کرده بود، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم لازم به مراجع قضائی معرفی شد.

    منبع: ایرنا

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.