حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • تیراندازی با کمان در مدارس شهرستان مرند
    ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
    شناسه : 3893
    4
    به گزارش آرشیو نیوز

    طرح بزرگ استعدادیابی تیراندازی باکمان در مدارس شهرستان مرند برگزار می شود. به گزارش آرشیو نیوز: تیراندازی با کمان، به همت هیات تیراندازی باکمان شهرستان مرند و با همکاری بسیار نزدیک اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان این شهرستان طرح بزرگ و بی نظیر استعدادیابی در مدارس دوره اول و  دوم مرند […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    طرح بزرگ استعدادیابی تیراندازی باکمان در مدارس شهرستان مرند برگزار می شود.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    تیراندازی با کمان، به همت هیات تیراندازی باکمان شهرستان مرند و با همکاری بسیار نزدیک اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان این شهرستان طرح بزرگ و بی نظیر استعدادیابی در مدارس دوره اول و  دوم مرند برگزار می شود.
    در این طرح معظم که حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ترابی رئیس هیات تیراندازی باکمان شهرستان مرند به همراه کارشناسان و مربیان فعال این شهرستان طراح و مجری این طرح هستند، دانش آموزان ۴۵ مدرسه بصورت کلاس به کلاس تحت آموزش اولیه تیراندازی باکمان قرار گرفته و سپس مسابقات تیروکمان برگزار شده و تیمهای منتخب هر کلاس و متعاقبا تیم مدرسه تشکیل می شود.
    کمانداران منتخب مدارس در یک رقابت  دیدنی و جذاب دور هم جمع شده و پس از برگزاری رقابت، ضمن معرفی تیمها و نفرات برتر و اهدای جوائز ویژه، افراد مستعد تحت آموزش های ویژه قرار می گیرند.
    برای برگزاری شایسته این طرح، ۷۰ نفر از معلمان ورزشی مدارس دوره دوم این شهرستان در کارگاه عملی یک روزه شرکت کرده و یک دوره مربیگری درجه ۳ تیراندازی باکمان برای این معلمان برگزار می شود.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.