حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور
    ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۸:۴۸
    شناسه : 3180
    4
    مدیر خانه مطبوعات

    قالب های جشنواره شامل تیتر، گزارش، مصاحبه، یاداشت و سرمقاله، گزارش تصویری، کاریکاتور، طنز، صفحه آرایی به گزارش آرشیو نیوز: مدیر خانه مطبوعات استان، از تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شمال‌غرب کشور تا ۳۰ دی ماه خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.وی اظهار کرد: این […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    قالب های جشنواره شامل تیتر، گزارش، مصاحبه، یاداشت و سرمقاله، گزارش تصویری، کاریکاتور، طنز، صفحه آرایی

    به گزارش آرشیو نیوز:

    مدیر خانه مطبوعات استان، از تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شمال‌غرب کشور تا ۳۰ دی ماه خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
    وی اظهار کرد: این جشنواره بدون شک یکی از معتبرترین جشنواره‌های منطقه‌ای کشور است که زیر نظر معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور داوران کشوری برگزار می‌شود.

    وی قالب‌های جشنواره را شامل تیتر، گزارش، مصاحبه، یاداشت و سرمقاله، گزارش تصویری، کاریکاتور، طنز، صفحه آرایی اعلام کرد و افزود:

    هر فرد می‌تواند سه اثر در سه قالب به دبیرخانه جشنواره بفرستد و آثار ارسالی منتشر شده در رسانه‌های فاقد مجوز و بولتن داخلی ادارات حق شرکت در جشنواره را ندارند.
    مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی گفت: تا این لحظه ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که ۳۰ اثر از اردبیل، ۲۰ اثر از آذربایجان غربی، ۵۰ اثر از آذربایجان‌شرقی و ۵۰ اثر از زنجان است.
    وی افزود: قالب گزارش با ۴۵ مورد بیشترین سهم از آثار ارسالی را داشته و یادداشت و سرمقاله با ۲۷ مورد و تیتر با ۲۶ مورد در رده‌های بعدی قرار دارند و قالب چندرسانه‌ای و کاریکاتور نیز دارای کمترین سهم هستند.
    بابایی اظهار کرد: طی مکاتبه خانه مطبوعات استان با اداره مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های کشور مقرر شده کارگاه سوژه‌یابی و تیتر زنی همزمان با جشنواره برگزار شود و یکی از امتیازات این جشنواره نیز برگزاری تور رسانه‌ای بازدید از ظرفیت‌های استان و به خصوص مجتمع مس سونگون برای برندگان سایر استان‌ها خواهد بود.
    مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار تولیدی خود در فاصله اول آذرماه ۱۴۰۰ تا ۳۰ دی‌ماه سال جاری را در محورها و قالب‌های اعلامی در سامانه متمرکز جشنواره‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس http://pressfestival.ir بارگذاری کنند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.