حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • تقویت مناسبات اقتصادی با کشورهای همسایه هستیم
    ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
    شناسه : 3931
    4
    معاون وزیر کشور خبر داد:

    کوشش تبار گفت: تلاش دولت سیزدهم بر این است که با تکیه بر دیپلماسی اقتصادی، مناسبات اقتصادی را با کشورهای همسایه تقویت بخشد به گزارش آرشیو نیوز:معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور درپنجمین نشست وبیناری کارگروه همکاری بین منطقه ای ایران و روسیه گفت: تقویت ارتباطات و مناسبات تجاری با روسیه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    کوشش تبار گفت: تلاش دولت سیزدهم بر این است که با تکیه بر دیپلماسی اقتصادی، مناسبات اقتصادی را با کشورهای همسایه تقویت بخشد

    به گزارش آرشیو نیوز:
    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور درپنجمین نشست وبیناری کارگروه همکاری بین منطقه ای ایران و روسیه گفت: تقویت ارتباطات و مناسبات تجاری با روسیه با هدف گذاری ۲۰ میلیارد دلاری صادرات موضوعی است که تمام استان های کشور باید برای آن برنامه‌ریزی کنند.
    کوشش‌تبار خاطرنشان کرد: نقش آفرینی اصلی را اتاق های بازرگانی، بخش خصوصی و تولیدکنندگان و صادر کنندگان دارند و نقش دولت صرفا تسهیل گری است.
    در این نشست همچنین دیمیتری وولواچ معاون وزیر توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه خواهان افزایش تجارت میان بخش خصوصی دو کشور شد و گفت: روسیه علاقمند به سرمایه گذاری در ایران است.
    وی بر شناسایی ظرفیت ها و فرصت های تجاری و اقتصادی دو کشور در قالب کارگروه همکاری تاکید کرد و یادآور شد: کار مشترک اصفهان و سن پترزبورگ می تواند الگوی همکاری باشد.

    کوشش تبار در ارتباط با قابل اجرا بودن تصمیمات اتخاذ شده هم گفت: میزان پیشرفت مصوبات این نشست هر سه ماه رصد می شود و پیشنهاد داریم نشست‎‌ها هر ۶ ماه یک بار برگزار شود.
    وی ادامه داد: کارگروه مشترک ایران و روسیه در قالب کمیسیون مشترک ایران و روسیه فعالیت می کند و کارگروه مستقر در وزارت کشور تلاش دارد با دیگر کارگروه های کمیسیون مشترک ارتباط دارد و به سهم خود به رفع موانع تجاری و اقتصادی کمک کند.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.