حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • تدوین سند ملی موسیقی کشور آغاز شد
    ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
    شناسه : 5380
    2
    وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز به کار فرآیند تدوین سند ملی موسیقی کشور مطابق با جهت‌گیری نظام اسلامی و همچنین برنامه‌ریزی برای ساخت خانه جشنواره‌های موسیقی در تهران خبر داد. به گزارش آرشیو نیوز محمدمهدی اسماعیلی در نشست شورای هنر که با محوریت تدوین سند ملی موسیقی برگزار شد، گفت: این سند باید […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز به کار فرآیند تدوین سند ملی موسیقی کشور مطابق با جهت‌گیری نظام اسلامی و همچنین برنامه‌ریزی برای ساخت خانه جشنواره‌های موسیقی در تهران خبر داد.

    به گزارش آرشیو نیوز

    محمدمهدی اسماعیلی در نشست شورای هنر که با محوریت تدوین سند ملی موسیقی برگزار شد، گفت: این سند باید مطابق با جهت‌گیری نظام اسلامی در حوزه تفکر و تمدن انقلابی اسلامی صورت گیرد و همه جوانب موسیقی اصیل و نواحی ایران‌زمین نیز در آن لحاظ شود.

    وی با اشاره به تکمیل پروژه های متعدد نیمه تمام در دو سال اخیر گفت: با تکمیل این پروژه‌های فرهنگی اکنون مجموعه‌های عظیمی به زیرساخت‌های هنری و فرهنگی کشور اضافه شد که برای نمونه می‌توان به تکمیل سالن‌های پیشرفته در شهرهای ارومیه، ساری، کرمان، اراک و یزد اشاره کرد.

    وزیر فرهنگ وارشاد تاکید کرد: انقلاب اسلامی دارای ماهیتی بر اساس فرهنگ و هنر است و بر همین اساس نیاز است که متناسب با میراث گرانقدر فرهنگی انقلاب زیرساخت‌ها فراهم شود
    اسماعیلی از برنامه‌ریزی برای ساخت خانه جشنواره‌های موسیقی در تهران خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک عملیات اجرایی این پروژه فرهنگی و هنری که مجموعه‌ای معظم با توجه به هنر و معماری انقلاب اسلامی خواهد بود را آغاز کند.
    اسماعیلی به ضرورت تاسیس و راه‌اندازی خانه حراج تهران برای عرضه آثار هنرهای تجسمی اشاره کرد و افزود: حتما وجود چنین مرکزی برای عرضه آثار هنری به ویژه هنرهای ایرانی-اسلامی یک ضرورت محسوب می‌شود.

    .

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.