حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • برگزاری جشنواره تئاتر استانی به میزبانی مرند
    ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
    شناسه : 2509
    2

    سی وچهارمین جشنواره تئاتر استان، از دوم تا چهارم آذر ماه با حضور هنرمندان تئاتر، به میزبانی شهرستان مرند برگزار می شود به گزارش آرشیو نیوز: ناظمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از سی وچهارمین جشنواره تئاتر استان خبر داد وگفت: هفت نمایش از هنرمندان استان در مرحله نهایی جشنواره با هم […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    سی وچهارمین جشنواره تئاتر استان، از دوم تا چهارم آذر ماه با حضور هنرمندان تئاتر، به میزبانی شهرستان مرند برگزار می شود

    به گزارش آرشیو نیوز:

    ناظمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از سی وچهارمین جشنواره تئاتر استان خبر داد وگفت: هفت نمایش از هنرمندان استان در مرحله نهایی جشنواره با هم رقابت می کنند.
    وی این جشنواره را در راستای سیاست‌های کلان فرهنگی و هنری و به منظور کشف استعدادهای خلاق در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و  ایجاد بستری مناسب جهت رشد، هدایت و حمایت از گروه‌های تئاتری با زمینه‌سازی برای جذب بیشتر مخاطب عنوان کرد.
    ناظمی همچنین اشاعه هنر نمایش و آگاهی افراد جامعه با زبان شیوا و بلیغ نمایش به عنوان شاخص‌ترین زبان عواطف و احساسات و اندیشه‌ها در جهت رشد و شکوفایی این هنر ماندگار را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره تئاتر استانی برشمرد.
    وی با بیان اینکه جشنواره از دوم تا چهارم آذر ماه به میزبانی شهرستان مرند، در بخش تئاتر صحنه‌ای جهت معرفی به دبیرخانه جشنواره فجر معرفی می شوند ادامه داد : موضوعات این جشنواره: شامل متون اورجینال و متون محلی یا برگرفته شده از ادبیات ملی و فرهنگ وسنن و آداب ورسوم بومی آذربایجانی، توسعه فرهنگ اقامه نماز،  نمایشهای مذهبی، حمایت از تولید ملی، حجاب وعفاف، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی وایثار و شهادت و نیز توجه به مضامین اجتماعی فرهنگی و انسانی و آسیب های اجتماعی وآسیب های کرونا است.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.