حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • الگوی تمام عیار دنیای اسلام حسین بن علی(ع) است
    ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۲۳
    شناسه : 5061
    2
    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

    مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه عاشورا: تحریف واقعه غدیر توسط دشمن در زمان کنونی را همان خط تحریف در سال وقوع این واقعه بزرگ خواند به گزارش آرشیو نیوز: همایش بزرگداشت غدیر خم و بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان مرند برگزار شد. حجت الاسلام سرایی، مسئول نمایندگی ولی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه عاشورا: تحریف واقعه غدیر توسط دشمن در زمان کنونی را همان خط تحریف در سال وقوع این واقعه بزرگ خواند

    به گزارش آرشیو نیوز:

    همایش بزرگداشت غدیر خم و بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان مرند برگزار شد.

    حجت الاسلام سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این نشست اظهار داشت: آمریکا از هر دولتی حمایت کرده آن  دولت سرنگون گردیده ،  اما جمهوری اسلامی ایران از هر دولت و حاکمیتی حمایت کرده، پابرجاست و در مقابل دشمنان خود مقاومت و در تمامی مسیر ها پیروز و سربلند گردیده است.

    حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه امروز باید غدیر را زنده نگه داشت افزود : مومن منتظر ظهور امام زمان (عج) ، آن مومنی هست که در مقابل دشمنان ایستادگی می کند و تسلیم نمی شود.

    وی  با اشاره به اینکه الگوی تمام عیار دنیای اسلام حسین بن علی (ع) هست ، ادامه داد : تفکر داعشی ها همان تفکر آمریکایی هاست و این جنایتکاران  دست هایشان به خون مردم  مظلوم عراق و سوریه آلوده هست.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطر نشان کرد : ملت های مسلمان باید در مقابل مکر و حیله آمریکایی ها بایستند و مقاومت کنند ، همان طور که یاران امام به رهبری آن فرمانده بزرگ  شهید حاج قاسم سلیمانی توانستند داعش به رهبری آمریکا را برای همیشه شکست دهند و ما امنیت امروزمان را مدیون این شهدای والامقام هستیم.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.