حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • الفبای عشق و ایثار در شهرستان مرند
    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
    شناسه : 4450
    5
    به گزارش آرشیو نیوز :

    عشق و ایثار و مهربانی معلمان بسیاری در زمان‌های مختلف زبانزد بوده و اینبار نومعلمی از مرند با تقبل هزینه جراحی چشم یک دانش آموز و تدریس به او در منزل تا زمان بهبودی، مرزهای ایثار را جابجا کرد و معنی تازه‌ای به آن بخشید. به گزارش آرشیو نیوز: سعید کشتکار، دانشجوی ورودی سال ۱۳۹۸، که […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    عشق و ایثار و مهربانی معلمان بسیاری در زمان‌های مختلف زبانزد بوده و اینبار نومعلمی از مرند با تقبل هزینه جراحی چشم یک دانش آموز و تدریس به او در منزل تا زمان بهبودی، مرزهای ایثار را جابجا کرد و معنی تازه‌ای به آن بخشید.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سعید کشتکار، دانشجوی ورودی سال ۱۳۹۸، که آخرین سال تحصیلی خود رادر دانشگاه فرهنگیان و پردیس علامه امینی تبریز سپری می‌کند.
     کشتکار با اشاره به اینکه سال تحصیلی گذشته را به عنوان دانشجوی کارورز در مدرسه‌ی شهید ظروفی روستای دیزج حسین بیگ حضور داشت می‌گوید: به علت نیاز به معلم در منطقه‌ی مرند زودتر از موعد شروع به تدریس کردم؛ با توجه به تحصیل در رشته‌ی دانشگاهی آموزش ابتدایی به عنوان آموزگار پایه چهارم ابتدایی در مدرسه‌ی امام رضا (ع) شهرستان مرند مشغول به کار شدم.
    کشتکار با بیان اینکه معلمی عشق است و نباید به معلمی بعنوان شغل نگاه کنیم، اظهار می‌کند: متاسفانه هزاران بار باید گفت آن طور که شایسته است، به معلمی بها داده نمی‌شود و برخی از مسئولان محترم اهتمام و توجه در خور شأن آموزش و پرورش که ریل‌گذار پیشرفت و آبادی کشور باشد، ندارند.
     وی با تاکید بر اینکه معلمی مانند همه‌ی شغل‌ها سختی‌های مخصوص خودش را دارد؛ می‌گوید: با تدابیر صحیح و انتخاب روش‌ها و فنون مناسب برای تدریس و مدیریت کلاس این سختی‌ها دیگر معنایی نخواهند داشت.

    معلم فداکار معتقد است: قطعا شیرینی‌های معلمی بیشتر از مصائب آن بوده و هنگام ورود به کلاس در اولین روز سال تحصیلی، دانش آموزانی می‌بینیم که مشتاقانه منتظر یادگیری هستند و با هر موفقیت هر چند کوچک دانش آموزان، لذتی در وجود معلم می‌نشیند که قابل توصیف نیست

    کشتکار در ادامه افزود : بنده در این سال تحصیلی تمام سعی و تلاشم بر این بوده تا به منظور باقی نماندن نقطه‌ای مبهم در ذهن دانش آموزان در تمام دروس از روش‌های نوین آموزشی استفاده کنم و  سعیم بر این بوده که با دانش آموزان خود دوست و رفیق باشم. رابطه‌ی بنده با دانش آموزان همیشه بر پایه احترام متقابل بوده و جدیت، توجه به نیاز‌های مختلف دانش آموزان، تعامل با اولیای دانش آموزان، توجه به رهنمودهای مدیریت مدرسه و داشتن درک از وضعیت مختلف دانش آموزان در پیشبرد اهداف کلاس تأثیر زیادی داشته است.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.