حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • افتتاح کانال آبياري نوبهار در بناب مرند
    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
    شناسه : 4466
    6
    به گزارش آرشیو نیوز :

    با حضور رئیس جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی پروژه کانال انتقال آب به طول پنج کیلومتر و با اعتبازی بالغ بر ۱۴۲۰۰ میلیون ریال، در شهر بناب مرندمورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش آرشیو نیوز:اکبر فتحي، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هدف از اجراي اين پروژه را افزايش راندمان آبياري، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    با حضور رئیس جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی پروژه کانال انتقال آب به طول پنج کیلومتر و با اعتبازی بالغ بر ۱۴۲۰۰ میلیون ریال، در شهر بناب مرندمورد بهره برداری قرار گرفت.

    به گزارش آرشیو نیوز:
    اکبر فتحي، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هدف از اجراي اين پروژه را افزايش راندمان آبياري، جلوگيري از هدر رفت آب و افزايش توليد در واحد سطح دانست و گفت: به منظور استفاده بهينه از کانال‌ها، فراهم کردن آب پايدار در اراضي کشاورزي، افزايش بهره وري در آبياري، بهره‌مندي بيشتر از ذخيره آب و با هدف ايجاد آمادگي‌هاي لازم براي کشت‌هاي مختلف کانال‌هاي آب کشاورزي در مزارع استان احداث مي شود.
    وي افزايش توليد، افزايش بهبود بازدهي آبياري، جلوگيري از تلفات آب درمسيرانتقال، جلوگيري از رويش علف‌هاي هرز و عدم انتقال بذر علف‌هاي هرز را از مزاياي احداث کانال‌هاي آبياري عنوان نموده و خاطرنشان کرد: با اجراي پروژه هاي کانال آبياري؛ راندمان انتقال آب افزايش يافته و از انتقال و رويش علفهاي هرز به مزارع و باغات نيز جلوگيري مي کند.
    فتحی به برخي از اقدامات و طرح‌ها و پروژه هاي بخش کشاورزي در راستاي کاهش و بهينه مصرف کردن آب در بخش کشاورزي از سوي اين سازمان اشاره کرد و گفت: اجراي طرح‌هاي زيربنايي از جمله احداث استخرهاي ذخيره آب، اجراي خطوط انتقال آب شامل لوله‌گذاري و تجهيز و نوسازي اراضي کشاورزي ، لايروبي به عنوان نخستين گام در راستاي کاهش مصرف آب و بهينه سازي آن از سوي سازمان اجرا شده است.

    کانال آبياري نوبهار به طول ۳۵۰۰ متر در شهر بناب جديد شهرستان مرند با اعتباري بالغ بر ۱۴۲۰۰ ميليون ريال، ۷۰۰۰ ميليون ريال آورده شخصي بهره برداران منطقه  و۲۰۰۰ ميليون ريال کمک بلاعوض بسيج سازندگي سپاه عاشورا در شهر بناب مرند افتتاح و مورد بهره برداري  قرار گرفت.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.