حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • افتتاح درمانگاه تخصصی شیخ الرئیس ارس
    ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
    شناسه : 8585
    0
    با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی

    نماینده مرند_ جلفا : افتتاح این درمانگاه منجر به ایجاد روزنه امید در بین اهالی این شهرستان می‌شود و وجود تجهيزات تخصصى در اين درمانگاه، ارائه خدمات مطلوب پزشكى و درمانى تخصصى را مى طلبد. به گزارش آرشیو نیوز: درمانگاه تخصصی شیخ الرئیس ارس با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور عزت اله حبیب […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نماینده مرند_ جلفا : افتتاح این درمانگاه منجر به ایجاد روزنه امید در بین اهالی این شهرستان می‌شود و وجود تجهيزات تخصصى در اين درمانگاه، ارائه خدمات مطلوب پزشكى و درمانى تخصصى را مى طلبد.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    درمانگاه تخصصی شیخ الرئیس ارس با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور عزت اله حبیب زاده نماینده مردم مرند و جلفا در بخش خصوصی افتتاح شد.

    عزت الله حبيب زاده، نماينده مردم مرند و جلفا در اين مراسم با انتقاد از وضعیت بهداشت و درمان گفت: مشكلات درمانى و خدمات پزشكى در شهرستان جلفا و به تبع آن بخش سيه رود وجود دارد و به علت دستمزدهاى پايين كادر درمان در بيمارستانهاى دولتى، بيشتر پزشكان حاضر به حضور در بيمارستانهاى دولتى شهرستانها نيستند و بايد جهت رفع اين مشكل برنامه ريزى هاى لازم در دولت صورت پذيرد.

    وی با اشاره به نقش بخش خصوصی در رونق توریسم سلامت گفت: نباید انتظار داشته باشیم که بخش دولتی یکه‌تاز جذب گردشگر پزشکی باشد و در این عرصه به تنهایی میدان‌داری کند. بخش دولتی و خصوصی با کمک همدیگر می توانند در این حوزه موفق باشند و به عنوان مکمل همدیگر عمل کنند. حضور فعال بخش خصوصی در گردشگری سلامت می‌تواند موتور محرکه صنعت گردشگری سلامت باشد و قطعا یکی از وظایف مجلس رفع موانع سرمایه گذاری بخش خصوصیست.

    حبیب زاده تصريح كرد، افتتاح اين درمانگاه منجر به ايجاد روزنه اميد در بين اهالى اين شهرستان مى شود و وجود تجهيزات تخصصى در اين درمانگاه، ارائه خدمات مطلوب پزشكى و درمانى تخصصى را مى طلبد.

    محسن محمدزاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در مراسم افتتاح این مجموعه اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۳ میلیون خودرو با پلاک غیربومی وارد منطقه شده و باتوجه به حضور میلیون مسافران در ارس، کمبودهای حوزه درمان و خدمات پزشکی بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد.‌
    وی افزود: علاوه بر مسافران و گردشگران داخلی، با بازگشایی مرز زمینی جلفا – نخجوان شاهد ورود اتباع خارجی به این منطقه خواهیم بود و می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش درمان، ضمن خدمات‌رسانی مطلوب به اهالی، منطقه را به قطب توریسم درمانی در استان تبدیل کرد.‌
    محمدزاده خاطرنشان ساخت: در راستای ارتقای سلامت و خدمات درمانی در این منطقه، جلسات متعددی با دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شده است و نهایتا با انعقاد توافق‌نامه فی‌مابین، مرکز جامع سلامت جلفا که به‌صورت‌ شبانه‌روزی خدمات تخصصی ارائه خواهد داد، احداث می‌شود.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.