حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • افتتاح بزرگترین پردیس سینمایی در تبریز
    ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
    شناسه : 3928
    5
    در شمال غرب کشور:

    بزرگترین پردیس سینمایی شمال غرب کشور با حضور استاندار آذربایجان شرقی و رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در تبریز افتتاح شد به گزارش آرشیو نیوز: استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این پردیس سینمایی، اعلام کرد: ۳۰ سالن و مجتمع فرهنگی ناقص در استان وجود دارد که می کوشیم از محل اعتبارات سفر رییس جمهور […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    بزرگترین پردیس سینمایی شمال غرب کشور با حضور استاندار آذربایجان شرقی و رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در تبریز افتتاح شد

    به گزارش آرشیو نیوز:

    استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این پردیس سینمایی، اعلام کرد: ۳۰ سالن و مجتمع فرهنگی ناقص در استان وجود دارد که می کوشیم از محل اعتبارات سفر رییس جمهور همه آنها را تکمیل کنیم.

    عابدین خرّم افزود: ما میراث دار طرح های نیمه تمام در استان هستیم که این نقص در حوزه مجتمع های فرهنگی بیشتر به چشم می خورد.

    استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تکمیل مجتمع ها و سالن های فرهنگی ناقص استان در اولویت است، گفت: پردیس سینمایی ۲۹ بهمن تبریز که امروز با تلاش و زحمت کارکنان حوزه هنری استان آماده شده، بستر مناسبی برای کمک به افزایش سطح کمی و کیفی فضاهای فرهنگی به طور عام و سینمایی به طور خاص است.

    خرّم اظهار کرد: افتتاح پردیس سینمایی ۲۹ بهمن تبریز با ۱۰ سالن نمایش و ۴۰ میلیارد تومان هزینه، زمینه ساز شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری استان خواهد بود.

    استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: از دست دادن بزرگانی چون استاد کریمی مراغه ای و استاد اسفندیار قره باغی در سال جاری مایه ناراحتی بود و امیدوارم با افتتاح مجموعه هایی مانند پردیس ۲۹ بهمن تبریز شاهد ظهور چهره های جدیدی در این حوزه باشیم.

    گفتنی است عملیات آماده‌سازی این مجموعه فرهنگی با نام قدیم سینما آسیا که ۷۰ سال قدمت داشت، از سال ۱۳۹۸ به وسعت یک هزار و ۱۰۰ متر مربع آغاز و با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در سال جاری به مرحله بهره‌برداری رسید

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.