حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • اشتغال سرگرمی نیست بلکه پایه مهمی در تولید است
    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
    شناسه : 3838
    1
    وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی گفت:

    وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در نخستین همایش ملی راهبران گفت: اشتغال سرگرمی نیست، بلکه پایه مهمی در امر تولید است. به گزارش آرشیو نیوز: سید صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: بدون شک کسانی که وظیفه راهبری اشتغال در […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در نخستین همایش ملی راهبران گفت: اشتغال سرگرمی نیست، بلکه پایه مهمی در امر تولید است.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    سید صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: بدون شک کسانی که وظیفه راهبری اشتغال در کمیته امداد امام خمینی (ره) را دارند، می‌توان فرماندهان قرارگاه اشتغال دانست.

    وی با بیان اینکه برای رفع مشکل بیکاری و اشتغال باید قرارگاه تشکیل شود، اضافه کرد: بررسی فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) حاکی از آن است که این قرارگاه امروز به عالی‌ترین شکل در این نهاد ایجاد شده است

    مرتضوی اظهار کرد: قطعاً باید تمام امکانات را برای توسعه کارآفرینی در کشور بسیج کنیم، زیرا این اقدام بستری را برای رونق اقتصادی و ایجاد آرامش اجتماعی فراهم می‌کند.
    وی توانمندسازی نیروی کار را زیربنای ارتقای بهره‌وری دانست و تاکید کرد: باید فرآیندهای منجر به تولید را کوتاه کنیم و در عین حال تلاش کنیم با کمترین هزینه به بالاترین درآمد در حوزه اقتصاد برسیم.

    مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: قطعاً بخشی از کارها از دریچه کلاس‌های آموزشی پیش می‌رود، اما واقعیت امر این است که بستر اینترنت و فضای مجازی را نباید نادیده بگیریم و بر اساس علم روز پیش برویم.
    وی گفت: اشتغال سرگرمی نیست، بلکه پایه مهمی در امر تولید است. تولید موثر نیز یکی از پایه‌های اساسی در بحث رشد اقتصادی است که از طریق آن می‌توان تمام وابستگی کشور به بیرون مرزها را برطرف کرد.

    مرتضوی ادامه داد: لازم است یک تجدید نظر جدی در فرآیندهای ایجاد اشتغال انجام شود تا ضمن کوتاه شدن زمان برای اخذ مجوزها، به توسعه پایدار مشاغل نیز کمک شود.
    وی تمرکز بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته را از اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و افزود: برخی از پروژه نیمه‌تمام و بر زمین مانده این ظرفیت را دارد تا ضمن تکمیل آنها، چرخه تولید و اشتغال را تقویت کرد.‌
    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به حمایت‌های دولت از طریق اعطای یارانه تولید و خرید تضمینی، اظهار کرد: توجه به مقوله کارآفرینی نیز از جمله مواردی است که در ذیل سیاست‌های حمایتی دولت قرار دارد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.