حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • آزادی ۴۲۷ زندانی غیر عمد در آذربایجان شرقی
    ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
    شناسه : 6320
    5
    مدیر ستاد دیه

    مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲۷ زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیران و مردم نوع دوست استان از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته اند. به گزارش آرشیو نیوز:تقی پور،مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: از ۴۲۷ زندانی آزاد شده در آذربایجان شرقی تعداد یک نفر به علت حوادث […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲۷ زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیران و مردم نوع دوست استان از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته اند.

    به گزارش آرشیو نیوز:
    تقی پور،مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: از ۴۲۷ زندانی آزاد شده در آذربایجان شرقی تعداد یک نفر به علت حوادث کارگاهی، ۲۳۸ نفر به علت بدهکاری مالی و ۱۸۸ نفر به علت مهریه و نفقه زندانی بودند.
    وی کل مبلغ بدهی زندانیان آزاده شده را معادل چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این مبلغ چهار هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال از طریق پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی، ۱۹۰ میلیارد ریال توسط گذشت رضایتمندانه، ۲۴۰ میلیارد ریال نیز از طریق کمک ویژه بلاعوض، ۱۲۰ میلیارد ریال با پرداخت تسهیلات و ۳۰ میلیارد ریال با آورده خانواده تامین شد.

    مدیر کل ستاد دیه ادامه داد: امسال از مجموع زندانیان آزاد شده ۱۰ نفر شامل زندانیان زن و ۴۱۷ نفر شامل زندانیان مرد هستند.
    وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون از زمانی که سنت حسنه ضیافت و احسان مرحومین در آذربایجان شرقی و به خصوص تبریز آغاز شده است حدود سه هزار و ۹۰۰ خانوار در این امر خیر سهیم شده‌اند گفت: این افراد هزینه‌های مراسم ترحیم متوفیان خود را جهت آزادی زندانیان غیرعمد و محکومین مالی اهدا کرده‌اند.
    وی افزود: روز‌های گذشته در تبریز شاهد یک اقدام ارزشمند بودیم که در مراسم ترحیم ۲ نفر از پیشکسوتان حوزه صنعت فولاد و همچنین حوزه موادغذایی خانواده‌های متوفیان، دوستان و آشنایان و صاحبان صنایع در آزادی بیش از ۹۳ زندانی غیرعمد مشارکت داشتند که در نوع خود بی نظیر بود.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.