حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • آزادگان تربیت یافتگان مکتب امام‌ حسین‌(ع) هستند
    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
    شناسه : 5535
    4
    نماینده ولی فقیه در سپاه :

    حجت الاسلام سرایی :آزادگان سرافراز به عنوان تربیت یافتگان مکتب امام حسین(ع) هستند به گزارش آرشیو نیوز: به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن ایران اسلامی، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران از آزادگان این شهرستان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند با حضور امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حجت الاسلام سرایی :آزادگان سرافراز به عنوان تربیت یافتگان مکتب امام حسین(ع) هستند

    به گزارش آرشیو نیوز:

    به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن ایران اسلامی، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران از آزادگان این شهرستان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند با حضور امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولان تجلیل شد.

    حجت الاسلام سرایی نماینده ولی فقیه در این مراسم گفت: عاشورا و مکتب امام حسین(ع) برای مسلمانان الگوست و آزادگان در طول اسارت نیز با الگوی از امام شهید خود در برابر دشمن ایستادگی کردند.
     وی افزود: آزادگان دوران دفاع مقدس بعد از اسارت در زندان های رژیم بعثی عراق مکتب امام خمینی(ره) را نشر می دادند و به همین جهت مورد شکنجه قرار گرفته و تعدادی به فیض شهادت نائل آمدند.
    حجت الاسلام سرایی اظهار کرد:باید هنرمندان از طریق زبان هنر دوران اسارت این آزادگان را به تصویر بکشند تا به فراموشی سپرده نشود.
     اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده و همچنین نثار فاتحه بر روح پر فتوح شهدای گمنام واقع در دانشگاه آزاد اسلامی مرند از دیگر برنامه های این مراسم بود.


    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.