حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان مرند
    ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
    شناسه : 5166
    8
    به گزارش آرشیو نیوز

    آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از معاونین استانی و مسئولین شهرستانی در فرهنگسرای شهرداری مرند برگزار شد. به گزارش آرشیو نیوز:عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مرند با اشاره به ماهیت ورزش گفت: ورزش یکی از ستون های مهم کشور است.و اهمیت آن زمانی که یک ورزشکار با […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از معاونین استانی و مسئولین شهرستانی در فرهنگسرای شهرداری مرند برگزار شد.

    به گزارش آرشیو نیوز:
    عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مرند با اشاره به ماهیت ورزش گفت: ورزش یکی از ستون های مهم کشور است.و اهمیت آن زمانی که یک ورزشکار با افتخار پرچم ایران روی سکوست مشخص می شود.

    فرماندار مرند افزود: ورزشکاران همواره با نام و یاد امیرالمومنین در صحنه درخشیدند و نام ایران را طنین انداز کردند.
    عباسی خاطر نشان کرد: ورزش شهرستان مرند در یک سال اخیر پیشرقت بسیار خوبی داشته است اما بازهم نیازمند مساعدت مدیران استانی است.امیدواریم با تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان استان شاهد افزایش اماکن ورزشی شهرستان باشیم.

    حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه مرند یکی شهرستانهای ورزشی استان است، اظهارداشت: کسب رتبه اول توسط اداره ورزش و جوانان مرند نشان دهنده تلاش های شبانه روزی رئیس ورزش و جوانان شهرستان و مسئولان این شهر است.

    وی در ادامه گفت: در سفر اخیر هیات دولت به استان خوشبختانه با همت مسئولان شهرستان مرند اعتبارات خوبی جذب شده و اتفاقات خوشایندی در راه است.

    ستوده نژاد تصریح کرد: ورزشکاران بزرگی از شهرستان مرند به عرصه های مختلف ورزش کشور معرفی شده است و امیدواریم در آینده نیز شاهد حضور این ورزشکارلن در تیم های ملی باشیم.

    مدیر کل ورزش جوانان استان با تاکید بر اهمیت ورزش حوزه بانوان گفت: از مسئولان شهرستان درخواست دارم نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داشته باشند بخصوص که استعداد های بسیار خوبی در این استان وجود دارد.
    وی درپایان گفت: امیدوارم ورزش قهرمانی در این شهرستان نیز توسعه یابد و شاهد حضور ورزشکاران مرندی در رقابت های جهانی باشیم.

    در ادامه مراسم از پیشکسوتان ورزشی شهرستان همکاران اداره ورزش وجوانان شهرستان، رؤسای هیات و ورزشکاران  تجلیل شد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.