حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • بیست وسومین سفر استانی دولت به آذربایجان شرقی
    ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۳
    شناسه : 930
    4

    به گزارش آرشیو نیوز: در بیست و سومین سفر استانی دولت به آذربایجان شرقی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی با حضور در شورای اداری مرند بر رفع موانع تولید، اشتغال پایدار و اتمام طرحهای نیمه تمام در شهرستان مرند تاکید کرد و افزود تمامی این مشکلات تقدیم ریاست جمهوری خواهد شد تا در کمترین […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش آرشیو نیوز: در بیست و سومین سفر استانی دولت به آذربایجان شرقی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی با حضور در شورای اداری مرند بر رفع موانع تولید، اشتغال پایدار و اتمام طرحهای نیمه تمام در شهرستان مرند تاکید کرد و افزود تمامی این مشکلات تقدیم ریاست جمهوری خواهد شد تا در کمترین زمان ممکن نسبت به حل این مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

    وی در ادامه آذربایجان شرقی را قطب حیاتی امنیت غذایی کشور برشمرد و تصریح کرد ۲۰ میلیارد در زمینه باغات و۴۵۰ میلیارد تومان برای آبخیزداری در نظر گرفته شده است.

    ساداتی نژاد افزود مرند طی چند سال اخیر در بحث زعفران، گیاهان دارویی و توسعه گلخانه رشد چشمگیری داشته و توسعه باغات در اراضی شیب دار را از ظرفیت های ویژه مرند دانست.


    سعید جداری مدیر مسئول آرشیو نیوز

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.