حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت ×
    1. باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم گلخانه موضوع درمورد بکار گماردن زندانیان رای کار که نیاز مالی دارند وبرای بهتر…

    2. شهری که مردمانش انتخابات را شوخی گرفته و بعد از چهار سال ناله و نفرین می‌کنند

  • پدر به دست پسر در تبریز به قتل رسید
    ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
    شناسه : 7556
    1
    بازپرس جنایی تبریز:

    مجتبی جمالی از اعتراف پسر به قتل پدرش دریکی از مناطق تبریز خبر دادکه با رضایت اولیای دم از مجازات رهایی یافت. به گزارش آرشیو نیوز: بازپرس جنایی تبریز با یک پرونده پیچیده جنایی روبرو شد؛ پرونده ای که درآن مرد ۵۰ ساله ای به طور مرموزی به قتل رسیده و متهم هیچ اثری از […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مجتبی جمالی از اعتراف پسر به قتل پدرش دریکی از مناطق تبریز خبر دادکه با رضایت اولیای دم از مجازات رهایی یافت.

    به گزارش آرشیو نیوز:

    بازپرس جنایی تبریز با یک پرونده پیچیده جنایی روبرو شد؛ پرونده ای که درآن مرد ۵۰ ساله ای به طور مرموزی به قتل رسیده و متهم هیچ اثری از خود در صحنه جنایت به جا نگذاشته بود.

    مجتبی جمالی با شگردهای خاصی شروع به حل این معمای پیچیده جنایی کرد و در نهایت موفق به شناسایی متهم پرونده شد، متهمی که همان پسر مقتول بود و در اقدامی هولناک پدرش را به قتل رسانده و برای اینکه ردی از خود در صحنه جنایت باقی نگذارد به گونه ای صحنه سازی کرده بود که انگار قاتل فردی دیگر از آشناهای آن هاست.
    وی بعد از حل این معمای پیچیده جنایی، بلافاصله دستور بازداشت متهم را به کارآگاهان صادر کرد و خیلی زود متهم جوان دستگیر و در اختیار بازپرس قرار گرفت.
    متهم وقتی مقابل بازپرس نشست و با مستندات وی روبرو شد، لب به اعتراف قتل پدرش کرد و گفت: بر سر اختلافی که با پدرم داشتم، آنقدر عصبانی شدم که نتوانستم بر این عصبانیت خود غلبه کنم و پدرم را به قتل رساندم، از ترس لو رفتن ماجرا طوری صحنه سازی نمودم که این حادثه تلخ بر گردن فرد دیگری بیفتد و پای من وسط نباشد؛ اصلا فکرش را هم نمی کردم شناسایی شوم و الان به شدت پشیمان هستم.
    بازپرس بعد از دعوت اولیای دم مقتول و شنیدن صحبت های آنان، اولیای دم رضایت خود را اعلام کردند و از شکایت صرف نظر کردند و متهم جوان که خود نیز پدر ۲ دختر می باشد از حکم قصاص که انتظارش را می کشید رهایی یافت و پرونده برای صدور حکم از نظر جنبه عمومی به دادگاه کیفری ارجاع داده شد.

    درباره نویسنده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.